Cube Reaction 2007 - K24 // Granvulle Pulse 1.0

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Post Reply
GLEJAC
Mountainbiker

Cube Reaction 2007 - K24 // Granvulle Pulse 1.0

Post by GLEJAC »

Beste tweewielers,

Kijk er naar uit om niew mtb'ke te kopen. Zowel Cube als Granville lijken me "toffe" en "sportieve bikes.

Cube Reaction:Enige "reacties" omtrent dit model. Bike verkozen via mountainbike plus maar negatieve commentaar mbt klimeigenschappen. Graag jullie feedback?

Granville: wendbaarheid?

Greetz
marc 17
Mountainbiker
Location: trek 1500 trek 4300 reba race vork met lockout en volledige lxgroep disc

Post by marc 17 »

cube prijs kwaliteit wel aan te raden volgens mij mvg marc
Ben Lee
Mountainbiker

Re: Cube Reaction 2007 - K24 // Granvulle Pulse 1.0

Post by Ben Lee »

GLEJAC wrote:Beste tweewielers,

Kijk er naar uit om niew mtb'ke te kopen. Zowel Cube als Granville lijken me "toffe" en "sportieve bikes.

Cube Reaction:Enige "reacties" omtrent dit model. Bike verkozen via mountainbike plus maar negatieve commentaar mbt klimeigenschappen. Graag jullie feedback?

Granville: wendbaarheid?

Greetz
De cube reaction heeft dezelfde geometrie als mijn LTD, ik moet zeggen ik kan hem wel aanraden .... als ge van de granville enkel zijn wendbaarheid als positief punt ervaart, dan moet ik zeggen dat de Reaction (of toch zeker mijn ltd) hier zeker niet moet onderdoen ... mijn ltd voelt aan als nen BMX als 't daar opaan komt ... (zeker mijne 16")

Het klimmen valt wel mee, ge moet soms omhoog uw zadel uit en zien dat ge genoeg grip houd op uw achterwiel, maar zie hier ...

Image

Image

Ik rijd met mijne ltd gewoon naar boven, terwijl Wallie als super ervaren biker erop staat te kijken (stil ... naast zijne fiets!) en Lies van het mountainbike.be testteam er zelfs bij neervalt! (As/Dilsen 17 april 2006)

Ben.

PS: Zoals bij ons in de Kempen (dus ook wel in Antwerpen) vallen die bergen (en dus de klimmen) wel mee ...
Post Reply