Kluisbergen - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
dhoop
Mountainbiker
Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Post by dhoop »

peins dat het ongeveer een half jaar geleden is kunnen dat niet meer juiste zeggen

wieder zijn ook nog maar 10 maanden bezig waarvan 2 maanden dat ik niks kunnen doen en omdat kzien geopereerd aan men hand

maar toch al in 8 maanden 1350km met de mtb en nog een 300 met de koersfiets

gemiddelde weet ik niet meer juist sorry twas ook niet te hard redelijk lastig
Last edited by dhoop on Fri 27 Jul 2007 06:39, edited 1 time in total.
dhoop
Mountainbiker

Post by dhoop »

tis voor de fun dat we het doen en voor het gerstenat achteraf :P :drunk:
bonnie & clyde
Mountainbiker

Post by bonnie & clyde »

wij wilden gewuun e ki weten van iemand anders hoevele dat was wiender zien nog maar 5 maanden bezig mo men wel de microbe te pakken van te biken ongeveer 1300 km #-o
ken nog niets hoort van andere vrouwn kvoeln me ier wel alleen in da manne wereldje
groetjes bonnie
dhoop
Mountainbiker

Post by dhoop »

kga je moeten teleurstellen kgaan der niet geraken maandag want me maat zijn derailleur en zijn ketting is eraan van in lierde
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Morgen doe ik de route, met twee getrainde en één niet getrainde en ik hang er daar half tussen ...

Nu vorige week bergenroute in de Ardennen gedaan, dus op en af wat gewoon.

Het zal alleszins warm genoeg zijn.
dhoop
Mountainbiker

Post by dhoop »

normaal gaan wieder den 13/08 de route rijden voor nog een laatste training en dan naar poperinge 15/08 :lol:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

normaal gaan wieder den 13/08 de route rijden voor nog een laatste training en dan naar poperinge 15/08
OPletten als je dat doet want te zwaar rijden zo kort voor poperinge is meestal geen goed gedacht :wink: zou je wel eens zuur komen te staan in poperinge :lol:

Ik heb gisteren de volledige route 2maal gereden in t'zonnetje en de lus naar de koppenberg erbij genomen iets van een 90 km :drunk: aan een rustig tempoke veel wandelaars tegen gekomen en allen supporteren als je naar boven =D> aan het crossen bent :lol:

De route zelf lag nog redelijk vettig op bepaalde stukken maar dat vond ik helemaal niet erg des te geestiger =D> alleen da kuisen als je thuis komt e :-?
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Net terug van de route;

Over het algemeen een mooie route, we zijn gestart aan fietsen Jowan of zoiets in den aard in Ruien en vervolgens de Kluisberg omhoog gereden, idd een lastig stuk in het begin van de rit, hier niet op forceren is de boodschap. De eerste afdaling (door de geulen en sporen) in het bos vd Kluisberg vind ik redelijk gevaarlijk, zeker als ge nen UV bril aanhebt ziet ge niets, der toch heelhuids doorgekomen.

We hebben den blauwen gedaan, maar op n bepaald moment reden we heel de tijd in rondekes, raar maar waar, we kwamen uit op een pleintje, rechts asfalt omhoog, rechts weiland in, grote daling via kasseien, terug onverhard en terug uitgekomen aan t pleintje ... K kwam er zot van.
Dan omhoog gereden tot we een rode pijl zagen, deze gevolgd.

De Patersberg was leuk, kuitenbijtertje. Daarna na de vierscharen, spaghettitje gegeten (was al 14u) en teruggekeerd.

Mooie route, leuk om nog ns te doen, mss wel ns de blauwe in t gehele, wil die wel eens zien. We hadden maar 32 km, wss ietsje meer, maar draadjes van kilometrik zijn losgekomen aan t Kwaremontplein, miserie, miserie
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Net terug van de route;

Over het algemeen een mooie route, we zijn gestart aan fietsen Jowan of zoiets in den aard in Ruien en vervolgens de Kluisberg omhoog gereden, idd een lastig stuk in het begin van de rit, hier niet op forceren is de boodschap. De eerste afdaling (door de geulen en sporen) in het bos vd Kluisberg vind ik redelijk gevaarlijk, zeker als ge nen UV bril aanhebt ziet ge niets, der toch heelhuids doorgekomen.

We hebben den blauwen gedaan, maar op n bepaald moment reden we heel de tijd in rondekes, raar maar waar, we kwamen uit op een pleintje, rechts asfalt omhoog, rechts weiland in, grote daling via kasseien, terug onverhard en terug uitgekomen aan t pleintje ... K kwam er zot van.
Dan omhoog gereden tot we een rode pijl zagen, deze gevolgd.
Daarna een blauwe pijl gezien en opnieuw deze route dan gevolgd.

De Patersberg was leuk, kuitenbijtertje. Daarna na de vierscharen, spaghettitje gegeten (was al 14u) en teruggekeerd.

Mooie route, leuk om nog ns te doen, mss wel ns de blauwe in t gehele, wil die wel eens zien. We hadden maar 32 km, wss ietsje meer, maar draadjes van kilometrik zijn losgekomen aan t Kwaremontplein, miserie, miserie
dhoop
Mountainbiker

Post by dhoop »

den wakkere bakker gits wrote:
normaal gaan wieder den 13/08 de route rijden voor nog een laatste training en dan naar poperinge 15/08
OPletten als je dat doet want te zwaar rijden zo kort voor poperinge is meestal geen goed gedacht :wink: zou je wel eens zuur komen te staan in poperinge :lol:

Ik heb gisteren de volledige route 2maal gereden in t'zonnetje en de lus naar de koppenberg erbij genomen iets van een 90 km :drunk: aan een rustig tempoke veel wandelaars tegen gekomen en allen supporteren als je naar boven =D> aan het crossen bent :lol:

De route zelf lag nog redelijk vettig op bepaalde stukken maar dat vond ik helemaal niet erg des te geestiger =D> alleen da kuisen als je thuis komt e :-?

tgaat wel heel op het gemak zijn juiste een keer de beentjes strekken :P
Post Reply