Meeting Kasterlee op zondag 5 Augustus 2007!
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- Sjoerie
- Mountainbiker
1. SjoerieMoerie
2. Strikybart
3. Kawa (als het goed weer is)
4. Kiwi (als goed weer is )
5. aresius
6. Bijterke
7. ikkel
8. daelman (als er echt niks anders te doen is) en als we verkeerd rijde wil'k wel een technisch paadje voorschotelen.
9. Farmer (hoogst wss: no business like patattenbusiness)
10. Bart (ook hoogst wss)
11. It's me!
12. newbiker (als ik iets kan regelen met mijn aflosser)
13. Swannie (op tijd terug van verlof?)
14. Maltje,Ik ga er proberen bij te zijn als vertegenwoordiger van de niet zo trage bikers.
15. Newbiker (deze morgen mijn aflosser gezien en die is akkoord om de 5de iets vroeger op te komen)
16. Fozzie
17. Janman
18. Wallie
19. Watje jan (als het droog is)
20. Arez
21. dCore
22. D.J.
23. Ben Lee (als vertegenwoordiger van de niet zo snelle bikers)
24. Steffe
25. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
26. Alain "de speer"
27. Schijfrem (al bijna 2 maand met mijn gat niet op ne fiets gezeten, over de conditie zwijg ik dan ook beter )
28. Nog één à twee man met aresius.
Zo ist.. kiwi staat er al op vanboven
Morgen gaan we het parcour nog is bezien en kijken hoe het ligt en daarna de bevoorrading in slaan! We gaan voor wafels, bananen en sportdrank! Ge gaat nix te kort kome
2. Strikybart
3. Kawa (als het goed weer is)
4. Kiwi (als goed weer is )
5. aresius
6. Bijterke
7. ikkel
8. daelman (als er echt niks anders te doen is) en als we verkeerd rijde wil'k wel een technisch paadje voorschotelen.
9. Farmer (hoogst wss: no business like patattenbusiness)
10. Bart (ook hoogst wss)
11. It's me!
12. newbiker (als ik iets kan regelen met mijn aflosser)
13. Swannie (op tijd terug van verlof?)
14. Maltje,Ik ga er proberen bij te zijn als vertegenwoordiger van de niet zo trage bikers.
15. Newbiker (deze morgen mijn aflosser gezien en die is akkoord om de 5de iets vroeger op te komen)
16. Fozzie
17. Janman
18. Wallie
19. Watje jan (als het droog is)
20. Arez
21. dCore
22. D.J.
23. Ben Lee (als vertegenwoordiger van de niet zo snelle bikers)
24. Steffe
25. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
26. Alain "de speer"
27. Schijfrem (al bijna 2 maand met mijn gat niet op ne fiets gezeten, over de conditie zwijg ik dan ook beter )
28. Nog één à twee man met aresius.
Zo ist.. kiwi staat er al op vanboven
Morgen gaan we het parcour nog is bezien en kijken hoe het ligt en daarna de bevoorrading in slaan! We gaan voor wafels, bananen en sportdrank! Ge gaat nix te kort kome
Fozzie wrote:Net gezien dat er op 5 aug een toertocht is in Lille. Komen die ook nie op of langs het bloso-parcours?
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=38164
Ik denk da het misschien pijlen zijn van dezen tocht. Misschien zitte we in elkaars vaarwater?