Beroep

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
gunter kerremans
Mountainbiker

Post by gunter kerremans »

Gf biker wrote:Ik werk als TIG lasser-samensteller bij Metalprojects-Overpelt Vooral Inox en Aluminium trapleuningen en trappen.
En ben jij het lassen nog niet moe?
Ik las ook zo al bijna 20 jaar maar begin er toch wel genoeg van te krijgen.
p.s. laatste 10jaar ook allen maar TIG lassen maar daar voor laste ik met alles electr.,half automaat,TIG,enz...
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Zorgcoördinator in het onderwijs.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

gunter kerremans wrote:
Gf biker wrote:Ik werk als TIG lasser-samensteller bij Metalprojects-Overpelt Vooral Inox en Aluminium trapleuningen en trappen.
En ben jij het lassen nog niet moe?
Ik las ook zo al bijna 20 jaar maar begin er toch wel genoeg van te krijgen.
p.s. laatste 10jaar ook allen maar TIG lassen maar daar voor laste ik met alles electr.,half automaat,TIG,enz...

Moet ik daar eerlijk op antwoorden :-? eigenlijk wel ja :( maar t'is niet evident als ge dat al zoveel jaren doet om te veranderen hé, trouwens de andere soorten lassen doe ik ook hoor als er geen TIG werk is. :wink:
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Ikke magazijnier/heftruckchauffeur in 2 ploegen bij :

www.hoorens.be

Gr,
Casper :lol:
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

Wever-Monteur in Bekaert N.V. Waregem
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Gooi naar 'saaiste' beroep in deze lijst: archiefmedewerker op het stadsarchief van Roeselare.

Inhoud: orde in de papieren chaos brengen en daarnaast bijstaan van mensen die het meest onmogelijke vragen of hun stamboom proberen te maken. De ene met al wat meer succes dan de andere. :wink: (Onlangs nog een Fransman gehad die de ontgoocheling van zijn leven meemaakte toen hij vaststelde dat zijn overgrootmoeder, haar moeder en haar grootmoeder alle drie dezelfde familienaam hadden en dus onbevlekt ontvangen waren. Een andere bezoeker was dan weer uitermate verheugd dat zijn betovergrootmoeder in het bedelaarswerkhuis overleden was - sensatie in de familie!)
ParaDoXke
Mountainbiker

Post by ParaDoXke »

Technisch operator @ Philips Lighting Turnhout

Bedienen van een productielijn, kleine herstellingen uitvoeren, preventief onderhoud uitvoeren....
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Videomonteur in Mechelen bij Optionmedia al reeds 10 jaar.
Ik monteer vooral reclamespots, generieken, programmas, videoclips etc. oa ook de mountainbike dvd van beeldtaal, die normaal eerst doorging met meirhaeghe maar vanwege ge weet wel dan is afgeblazen en er met gewone figuranten is gewerkt.
Ik amuseer me al 10 jaar elke dag te pletter. Soms iets minder als er eens weeral een spot van plopsaland ofzo gemaakt moet worden.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

Buba wrote:Ik werk in pack 2 pack anders gezeid het vatenkot (van olie en andere dingen) in rumbeke. Kmoe vaten opendoen en branden en stapelen.
aha, mijn oude vakantiejob :lol: al heette het toen nog gewoon Verstraete / Blagden Packaging

zelf al een kleine 10 jaar werkzaam als vertaler-tolk (FR/EN/DE) in loondienst (eerst Belgacom, later ABVV), sinds 4 jaar ook vertaler-tolk in bijberoep
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

ik ben coördinator van een buurtcentrum in Brussel
wij richten ons naar kansarme bejaarden,daklozen, en andere ongelukkigen in onze maatschappij.

ik zie wel wat miserie op een dag.

Streets
Post Reply