15/07/07 Asse - De hopduvels TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Olio
Mountainbiker

Post by Olio »

Heeft iemand soms een gps tracske van deze tocht ?

Ik moest een keuze maken tussen de weg- of de mtb-tocht en ik heb er de zondag deelgenomen aan de janettentocht (90 km) en aangezien ik van de streek van had ik de mtb tocht graag nog eens op een avond gereden.

Alvast bedankt.
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

Jovelo had zijne gps op! Dus eens kijken bij de Wijngaardvrienden denk ik!

De worsten- en bbq-lover was ons aller Zwiebertje! Laagvlieger en Lowrider bij uitstek! :wink:

www.dzm.be
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

Rekening houdend met de streek - mooie TT.

Tussen de 25 en de 57 was het verschil wel groot. Met de verschillende splitsingen moet het toch mogelijk geweest zijn om er een 35 of 40 tussen te gooien?

zeker tot volgend jaar.

Ik zal anderzijds toch ook eens een TT in Limburg moeten gaan doen...
morriske
Mountainbiker

Post by morriske »

daar hebde een punt dus volgende keer neem ik ook af en toe is den andere kant bij een splitsing, dan zal dat wel iets tussen de twee worden he
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

Goed gezegd en goed gedaan Tom! Of nog maar eens ... elk zijn gedacht!
Ik kwam van de westvlaanders en ik heb me ongelofelijk geamuseerd: veel offroad, strak parcours, voldoende hoogtemeters, ambiance, perfecte organisatie en bepijling, enz. En zo heeft elke streek zijn goeie MTB-punten.
Respect, en ... volgend jaar opnieuw!
C.
dietj
Mountainbiker

Post by dietj »

Olio wrote:Heeft iemand soms een gps tracske van deze tocht ?

Ik moest een keuze maken tussen de weg- of de mtb-tocht en ik heb er de zondag deelgenomen aan de janettentocht (90 km) en aangezien ik van de streek van had ik de mtb tocht graag nog eens op een avond gereden.

Alvast bedankt.
Ik heb de 55km gelogd; kijk eens in de kraksontracks-database van onze kameraad Ivo. Als ge ze daar nog niet ziet tussenstaan wil ik ze anders wel mailen ook.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

oldy but goldy wrote:
kawa wrote:
oldy but goldy wrote: Tof dat ge ons een uitnodiging geeft, maar die dag kom ik just terug van vakantie
Hou het forumonderdeel "bikersdagen" af en toe eens in de gaten, frenske en ik zullen waarschijnlijk tegen september nog eens een mini-meeting organiseren in Hechtel. namiddag.
Zal da zeker doen!!! :wink:
Check bikersdagen en PB :wink:
Post Reply