Heeft iemand soms een gps tracske van deze tocht ?
Ik moest een keuze maken tussen de weg- of de mtb-tocht en ik heb er de zondag deelgenomen aan de janettentocht (90 km) en aangezien ik van de streek van had ik de mtb tocht graag nog eens op een avond gereden.
Alvast bedankt.
15/07/07 Asse - De hopduvels TT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Jovelo had zijne gps op! Dus eens kijken bij de Wijngaardvrienden denk ik!
De worsten- en bbq-lover was ons aller Zwiebertje! Laagvlieger en Lowrider bij uitstek!
www.dzm.be
De worsten- en bbq-lover was ons aller Zwiebertje! Laagvlieger en Lowrider bij uitstek!
www.dzm.be
- stovie
- Mountainbiker
Goed gezegd en goed gedaan Tom! Of nog maar eens ... elk zijn gedacht!
Ik kwam van de westvlaanders en ik heb me ongelofelijk geamuseerd: veel offroad, strak parcours, voldoende hoogtemeters, ambiance, perfecte organisatie en bepijling, enz. En zo heeft elke streek zijn goeie MTB-punten.
Respect, en ... volgend jaar opnieuw!
C.
Ik kwam van de westvlaanders en ik heb me ongelofelijk geamuseerd: veel offroad, strak parcours, voldoende hoogtemeters, ambiance, perfecte organisatie en bepijling, enz. En zo heeft elke streek zijn goeie MTB-punten.
Respect, en ... volgend jaar opnieuw!
C.
Ik heb de 55km gelogd; kijk eens in de kraksontracks-database van onze kameraad Ivo. Als ge ze daar nog niet ziet tussenstaan wil ik ze anders wel mailen ook.Olio wrote:Heeft iemand soms een gps tracske van deze tocht ?
Ik moest een keuze maken tussen de weg- of de mtb-tocht en ik heb er de zondag deelgenomen aan de janettentocht (90 km) en aangezien ik van de streek van had ik de mtb tocht graag nog eens op een avond gereden.
Alvast bedankt.
Check bikersdagen en PBoldy but goldy wrote:Zal da zeker doen!!!kawa wrote:Hou het forumonderdeel "bikersdagen" af en toe eens in de gaten, frenske en ik zullen waarschijnlijk tegen september nog eens een mini-meeting organiseren in Hechtel. namiddag.oldy but goldy wrote: Tof dat ge ons een uitnodiging geeft, maar die dag kom ik just terug van vakantie