29/07/2007 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Aan welke hoogtemeters mag ik mij verwachten op de 60 km en 80 km? In hoeverre is deze TT te vergelijken met die van Booischot? Gaat deze ook door het modderbos van herselt? graag wat info
Daddy
Mountainbiker

Post by Daddy »

Net als vorige jaren zullen de Delvora-bikers ook weer van de partij zijn.
En... Diny zal hier voor de eerste keer haar nieuwe Stumpjumper uitproberen. Dus mannen, geef haar de ruimte hé !
Groetjes en tot morgen
Daddy
Mountainbiker

Post by Daddy »

Even ter info voor diegenen die twijfelden tussen Aarschot en Okselaar.
De TT van Okselaar is gecanceld !!!
bike-lover
Mountainbiker

Post by bike-lover »

sportyboy wrote:Aan welke hoogtemeters mag ik mij verwachten op de 60 km en 80 km? In hoeverre is deze TT te vergelijken met die van Booischot? Gaat deze ook door het modderbos van herselt? graag wat info
80 km 850 hm van de 65 weet ik niet,ik schat rond de 600 hm ,toertocht kunt ge niet vergelijken met booischot,we komen niet in het modderbos of we komen niet op het parcours van booischot, hier moet geklommen worden
juist gedaan met afpijlen en ondanks de regen ligt het parcours er nog heel goed bij
MarnikDUDE
Mountainbiker

Post by MarnikDUDE »

heb vandaag de 45 km gedaan in aarschot..ik vond het zwaar..dit kwam eig allemaal door de regen..omdat regen=sleik :-? ..maar het was heel leuk!!egt heel mooie TT =D> ..hopelijk organiseren ze deze TT nog is..maar dan in droog weer.. :-D
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

ben van daag ook ginder gaan rijden
we gingen voor de 45 ma na de bevoorrading overgeschakeld op de 25 en zo 35km afgehaspeld op een parcours dat er slecht bijlag dankzij de zware regenval.
maar heb mij toch geamuseerd en het tochtje mag er wezen. deze wil ik in droge omstandigheden nog wel es rijden
wakke.
Mountainbiker

Post by wakke. »

kben gisteren ook naar aarschot afgereist ook al was het pokkeweer maar ik heb het mi zeker niet beklaagd. het voordeel was dat er geen overrompeling was en er nergens geen files waren. eerst en vooral een dikke proficiat aan de organisatie van de tt =D> =D> =D> . het was een zeer mooie tocht met toch weer een heel deel veranderingen tegen over vorig jaar. ik kom volgen jaar zeker terug. :lol: :lol: gem.18.8 met 45.5km. vind ik niet slecht met dat weer.
webmastof
Mountainbiker

Post by webmastof »

Spijtig van het slechte weer, maar dat is nu een factor die niemand in de hand heeft.
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

ik heb de 45 gedaan. zonde van het weer , vooral spijtig voor de club die daar zoveel werk insteekt. tja , daar kan je niets aan doen he. anyway . ik heb een stuk alleen gereden maar op den bosberg ( amai , daar zijn ze nogal aan het werken , nogal tracteursporen ) heb ik mij vervoegd in een groep van 5 ( ne wim met ne fully specialized , nog nen rooie sturmjumper , en ze waren daar met een vw buske. toffe groep , spijtig dat ik na afloop moest vaststellen dat zowel voor als achter de remblokskes tot op het ijzer waren . dju

dit weekend ne keer naar luik se , la sarte , 14ème randonnée des 4 vallées. da klink precies of dat hoogtemeters gaan zijn . lekker
MarnikDUDE
Mountainbiker

Post by MarnikDUDE »

ik had hetzelfde voor met mijn remblokjes.. heb er nu van swissstop op staan..duur maar hopelijk ook beter..maar tog bangelijke tocht!! :-D
Post Reply