29/07/2007 "Forest Maraton" Aarschot

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ik was vertrokken voor de 80 km, maar na de eerste off-road meters besloten om de 65 te volgen: chainsuck...ofwel op de grote plateau ofwel op de granny...middenblad was onbruikbaar :-?

na een kleine 20 km...geen pijltjes meer, alle kanten uitgereden..niks te vinden. Samen met 2 anderen (ik veronderstel vader en zoon) aan het zoeken geweest, maar nada (verdomde terroristen :evil: ...de pijltjes lagen op een hoop naast het parcours).

Ben dan maar binnen gereden, klappeke gedaan met de organisatie...hopelijk hebben de latere starters geen problemen gehad.

parcours was dus al bij al nog goed fietsbaar...nergens zuigende modder, eerder plassen, sommige van de diepere soort :lol:
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

Xes wrote:Het was zwaar om me deze ochtend ni gewoon om te draaie en verder te slape (zeker na een bday-feestje met de nodige duvels), maar toch maar eens karakter late zien :)
Dus toch maar vertrokke van thuis uit naar aarschot en voor de 85 gegaan!
Wel ... HET WAS VETTIG !
Zeer mooie tocht, maar veel plezier was er niet aan in da weer ! Wel zeeeeeeer kalm onderweg !
Jammer voor de organisatie da er zo weinig volk was !

Greetz
ben om 7hOO eens gaan kijken buiten en ik hoorde het al
shit het regend.en niet een beetje

sorry mannen ik pas deze keer :oops: :oops:
ben dan maar terug in een leker warm bedje gekropen.

=D> =D> voor alle deelnemers

Groeten bert
Svennemans
Mountainbiker

Post by Svennemans »

bert bibber wrote:
Xes wrote:Het was zwaar om me deze ochtend ni gewoon om te draaie en verder te slape (zeker na een bday-feestje met de nodige duvels), maar toch maar eens karakter late zien :)
Dus toch maar vertrokke van thuis uit naar aarschot en voor de 85 gegaan!
Wel ... HET WAS VETTIG !
Zeer mooie tocht, maar veel plezier was er niet aan in da weer ! Wel zeeeeeeer kalm onderweg !
Jammer voor de organisatie da er zo weinig volk was !

Greetz
ben om 7hOO eens gaan kijken buiten en ik hoorde het al
shit het regend.en niet een beetje

sorry mannen ik pas deze keer :oops: :oops:
ben dan maar terug in een leker warm bedje gekropen.

=D> =D> voor alle deelnemers

Groeten bert
Bij mij net hetzelfde... opgestaan rond 8u, met de bedoeling om rond 9u30 ginder de 65 km te kunnen doen... om half 9 had ik men bordje pasta al binnen maar het was ondertussen al non stop aan het regenen, dus na een kort telefonisch overleg mé menne maat toch maar besloten om te passen, jammer genoeg want ik had deze echt graag meegereden.

Maja, volgende keer dan maar...
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

dirk999 wrote:klein vraagje,
is er iemand één vande laatste hellingen ( die als men de ringweg overstak endan op de hoek naar boven) naar boven kunnen ?
Al meermaals gedaan !
Toch nie moeilijk ?
Post Reply