15/08 VISA Chrono Challenge Geraardsbergen-Pervélo

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Aangezien de zwaarte van het parcours en na het bekijken van het plaatsen van bevoorradingen hebben we besloten om een bevoorrading meer in te lassen. Anders zou de afstand tussen 2 bevoorradingen wel eens te groot kunnen worden.
Dus op de 25km: 1 bevoorrading
45km: 2 bevoorradingen
60km: 3 bevoorradingen
80km: 4 bevoorradingen

Allemaal goed gespreid, d.w.z. om de +-15-16km.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

MaartenW wrote: Jammer dat de groen mannen de trappen eruit hebben doen vliegen en de koeien passage in everbeek :).
Welke passage is dat precies??
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Achter de kerk in Everbeek-Boven ergens, stukje dat in een wandelroute van Natuurpunt zit.
Trappen liggen in Brakelbos, enkel voetgangersgebied. Dus geen passage mogelijk.
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

de chrono is da elk afzonderlijk starten of is er ook gezamelijke start voorzien ?
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

stef78 wrote:de chrono is da elk afzonderlijk starten of is er ook gezamelijke start voorzien ?

afzonderlijk
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

Heb alle stukken van het parcours gedaan en ik moet zeggen dat het een stevig ritje zal worden voor de crono rijders!!Voor de anderen ook,maar die kunnen natuurlijk de nodige rustpauzes inlassen.
Technische stukken,single tracks en klimwerk in overvloed(met dank aan Freezy).
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

Eindelijk eens een chrono in eigen streek!! Naar wat ik vernomen heb zal deze niet te onderschatten zijn en er wordt veel off road gebruikt die meestal niet gebruikt wordt bij TT's in die regio.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Veel zin om deze ook eens te rijden, tzou men eerste chrono zijn. Kmoet alleen 2h rijden om tot daar te geraken. Dus dat is wel vroeg opstaan. #-o . En zal mijn fox maar terug installeren zo te horen.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Hemd wrote:Veel zin om deze ook eens te rijden, tzou men eerste chrono zijn. Kmoet alleen 2h rijden om tot daar te geraken. Dus dat is wel vroeg opstaan. #-o . En zal mijn fox maar terug installeren zo te horen.
Breng je zadelpen mss mee, want ik ga wss deze ook meerijden ipv de xc wedstrijd van tjv, daar die gewoontegetrouw weer niet op hun mails reageren en ik zo al 2x voor Piet Snot naar Luxembourg gereden ben....en op mijne leeftijd ne langere afstand wa relaxer is!
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Breng je zadelpen mss mee
Dat is een idee.Als ik kom, zal waarschijnlijk alleen moeten afkomen. Moet dinsdagavond later werken ook. #-o .
Maar als de zon schijnt (dus geen moddertoestanden, laat men pyhtons eropsteken) ben ik er. Khoud u wel op de hoogte.

En kan ik u zeer mooie fiets is bewonderen en zien of hij past in mijn koffer !!!
Post Reply