Vlezenbeek 03/08 (nacht) en 05/08/2007
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
To => Docteur Dérailleur
Je hebt gelijk wat betreft tot 9h00 starten. We kregen vorig jaar dezelfde opmerking maar we hebben dit bewust op 9h00 gehouden omdat anders het risico dat het uitloopt te groot wordt. Maar laat het je niet tegenhouden hoor, we laten starten tot 10h00, het enige dat je moet weten is dat, als je traag rijdt, het risico op een gesloten bevoorrading reël i.s Maar niet getreurd, we laten altijd een minimum achter zodat bvb het vullen van de drinkbus geen probleem is.
Je hebt gelijk wat betreft tot 9h00 starten. We kregen vorig jaar dezelfde opmerking maar we hebben dit bewust op 9h00 gehouden omdat anders het risico dat het uitloopt te groot wordt. Maar laat het je niet tegenhouden hoor, we laten starten tot 10h00, het enige dat je moet weten is dat, als je traag rijdt, het risico op een gesloten bevoorrading reël i.s Maar niet getreurd, we laten altijd een minimum achter zodat bvb het vullen van de drinkbus geen probleem is.
-
madrista666
- Mountainbiker
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
vlezenbeek
Hé Iceman, ben nog niet zeker maar ga proberen om vrijdagavond ook aanwezig te zijn, dan rijden we nog eens een nachtrit samen (mijn uitgangspunt tov vorig jaar is nog niet veranderd : ik wil alle nachtritten te België rijdeniceman321 wrote:ik doe zeker de nacht mee :)
- iceman321
- Kerstman
Re: vlezenbeek
hey luckyLucky22 wrote:Hé Iceman, ben nog niet zeker maar ga proberen om vrijdagavond ook aanwezig te zijn, dan rijden we nog eens een nachtrit samen (mijn uitgangspunt tov vorig jaar is nog niet veranderd : ik wil alle nachtritten te België rijdeniceman321 wrote:ik doe zeker de nacht mee :)). Misschien met de forumnachtbende terug eens afspreken en treintje maken? Al iets gehoord dat Jocca ook aanwezig zal zijn?
nog niemand gehoord
alleen ga ik niet rijden
maar met een van ons treintje wil ik het wel doen.
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
2jaar geleden deze tocht gereden in erbarmelijke omstandigheden.Misschien kom ik zondag terug af voor deze afwisselende tocht. We zullen zien wat de zaterdag brengt.
-
madrista666
- Mountainbiker
Re: Info 55km
Post by madrista666 »
jbo9538 wrote:Qua hoogtemeters zijn het er zeker 500 (waarschijnlijk meer maar ik heb de geg. niet bij me.
Wat het parkoers betreft, dit is voor 70% gewijzigd tov vorig jaar
Jan
thx, count me in!!!