29/07/2007 "Forest Maraton" Aarschot
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
wijselijk gekozen voor de 45km , zeer mooi en zwaar parcours, waar ik voor vreesde en ( al hoorde onderweg) beide sets remblokken volledig weg , dat wordt dus weer langs de FM .
De pijlen warensoms wegof omgeplooid door de regen en de wind ( dat scheeld 180°)
afspuitstand en bevoorrading OK, onderweg ook verschoten van dien Perzikenboom en dat in Aarschot
De pijlen warensoms wegof omgeplooid door de regen en de wind ( dat scheeld 180°)
afspuitstand en bevoorrading OK, onderweg ook verschoten van dien Perzikenboom en dat in Aarschot
- Conrad
- Mountainbiker
Jawadde mensen, het was me een dagje vandaag.
Ik wou absoluut rijden vandaag, regen of geen regen. Maar het was me toch wat met die regen. Regen tot 11u ongeveer, en heel het parcours, alles buiten de verharde wegen vol plassen en modder.
Heb de 65 km gedaan, zwaar dankzij parcours en weer. Moest dit bij mooi weer geweest zijn, echt zalig! Ben onderweg ook geholpen geweest door Jokke_Vlo, waarvoor heel hartelijk bedankt! (De man met de platte band zonder pomp).
Zij die de 85 hebben uitgereden, chapeau wel
. Zware marathon.
Heb aan de organisatie gevraagd hoeveel deelnemers er waren, en volgens hen iets van een 300 maar. Ze hadden er 1000 meer verwacht? Jammer wel!
Heb achteraf trouwens ook nog een zak bananen gekregen omdat ze belangen nog niet op waren.
Overall, shieke tocht, jammer van het weer, en zeer moe en voldaan de zetel ingeduikt.
Ik wou absoluut rijden vandaag, regen of geen regen. Maar het was me toch wat met die regen. Regen tot 11u ongeveer, en heel het parcours, alles buiten de verharde wegen vol plassen en modder.
Heb de 65 km gedaan, zwaar dankzij parcours en weer. Moest dit bij mooi weer geweest zijn, echt zalig! Ben onderweg ook geholpen geweest door Jokke_Vlo, waarvoor heel hartelijk bedankt! (De man met de platte band zonder pomp).
Zij die de 85 hebben uitgereden, chapeau wel
Heb aan de organisatie gevraagd hoeveel deelnemers er waren, en volgens hen iets van een 300 maar. Ze hadden er 1000 meer verwacht? Jammer wel!
Heb achteraf trouwens ook nog een zak bananen gekregen omdat ze belangen nog niet op waren.
Overall, shieke tocht, jammer van het weer, en zeer moe en voldaan de zetel ingeduikt.
- fcb
- Mountainbiker
Wij waren ook vertrokken voor de 85 km , maar men maat had zijn dagje niet . We zijn op maar 40km blijven steken .
Ik vind da wel leutig in die modder , lekker afzien .
Wij hebben ook nog ene geholpen die geen pomp bijhad .
Waarom ne binneband meenemen en geen pomp
?
Soit , het stuk da ik gereden heb was chique , dus chappoo toch voor de organisatie .
Volgend jaar beter weer !
Ik vind da wel leutig in die modder , lekker afzien .
Wij hebben ook nog ene geholpen die geen pomp bijhad .
Waarom ne binneband meenemen en geen pomp
Soit , het stuk da ik gereden heb was chique , dus chappoo toch voor de organisatie .
Volgend jaar beter weer !
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
vandaag om 6 uur uit de veren, om er na 5 minuten terug onder te kruipen wegens de regen
.
Respect voor de die hards die toch voor de 85 km zijn gegaan
Respect voor de die hards die toch voor de 85 km zijn gegaan