bike components
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
-
de Ron
- Mountainbiker
- Location: '17 Scott Spark 900 RC Ultimate, '17 Scott Scale RC 900 World Cup
Op de site www.dhl.de pakketnummer invoeren.
Dan zegt hij inderdaad 'Pakket niet gevonden', en daarna heb je de mogelijkheid om pakket opnieuw te zoeken onder 'Internationale Sendung' aan te klikken.
Dan zal je je pakket wel terugvinden
Ron
Dan zegt hij inderdaad 'Pakket niet gevonden', en daarna heb je de mogelijkheid om pakket opnieuw te zoeken onder 'Internationale Sendung' aan te klikken.
Dan zal je je pakket wel terugvinden
Ron
Mijn bestelling stond gewoon aan de voordeur...Insomnia wrote:hey, ik zou ook een bestellingske willen plaatsen bij "bike components" , las de algemene voorwaarden eens na en met mijn beperkt duits meende ik te lezen dat je zeker moet thuis zijn voor de levering want indien dit niet zo is je 10€ extra betaalt bij de 2de levering. En wat als je bij de 2de levering ook niet thuis bent?
Of ben ik hier verkeerd en steken ze bij afwezigheid een briefje in de bus met het adres op waar je je spullen kan gaan afhalen zoals bij de meeste online shops? Iemand hier ervaring mee bij BC? Alvast bedankt.
Oh ja: kan de correspondentie in het engels gebeuren of moet dit in het duits?