12/08/07 Verviers 45 - 105 km l'Ardenne Bleue Open Trophy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

morgen ga ik eens echt voluit proberen gaan in Stavelot en als die "test" een beetje meevalt schrijf ik me ook in voor deze marathon
er resten dan nog 3 weken om mijn conditie nog iets scherper te zetten dus dan kan het wel lukken (hoop ik :oops: )
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

De brigandsbikers zullen hier ook aanwezig, wij hebben een huisje van 10 personen gehuurd in de buurt en komen met 7 brigandsbikers aan de start.

Na de benelux cup in Ronse word dit mijn 2e wedstrijd, naar de pestatie kijk ik niet echt uitrijden is mijn doel.

Zo nu eerst nog een weekje gaan uitstressen aan zee.

Greetings the voltman
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Als ik kan rij ik ook, maar dan wel de 45 maar ideale training voor de cross country wedstrijden. Ga voor een tijd van om en bij de 2u10.

greetz
P.
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

sintesibrother wrote:Als ik kan rij ik ook, maar dan wel de 45 maar ideale training voor de cross country wedstrijden.
Ik ben dit waarschijnlijk ook van plan, ik zie je ginder dan nog wel :wink:
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

ik heb me vandaag toch maar ingeschreven voor de 105km, k zal wel zien waar ik sterf #-o
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

sintesibrother wrote:Als ik kan rij ik ook, maar dan wel de 45 maar ideale training voor de cross country wedstrijden. Ga voor een tijd van om en bij de 2u10.

greetzP.
Als ik nog een beetje kan rekenen spreek je hier over een gemiddelde van net boven de 20 Km/h.
Als je dat dan nog training noemt dan wil ik je daar wel eens "vollen bak" zien gaan.

Veel succes
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Barny wrote:
sintesibrother wrote:Als ik kan rij ik ook, maar dan wel de 45 maar ideale training voor de cross country wedstrijden. Ga voor een tijd van om en bij de 2u10.

greetzP.
Als ik nog een beetje kan rekenen spreek je hier over een gemiddelde van net boven de 20 Km/h.
Als je dat dan nog training noemt dan wil ik je daar wel eens "vollen bak" zien gaan.

Veel succes
Maarja bedoel voor de XC wedstrijden niet als gewone training op hartslage é. Gewoon voor 2 uu vollebak te kunnen gaan en nog wat klimsnelheid.

greetz
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Vorig jaar op de 105km had ik een gemiddelde van net over de 20km/u. En Paulissen zelfs 24 of meer. Dus naargelang de weersomstandigheden is dat zeker haalbaar. Het is natuurlijk afhankelijk hoeveel de tocht van de 45km gaat over het moeilijkste deel van het parcours... Want dan zal het toch al iets moeilijker gaan. Hoewel...
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

k twijfel tss deze en bataille en raid des sources.

Ik denk dat hier een massa volk zal zijn met de nodige files.

Desnoods zaterdag deel parcours rijden en zondag bataille... :wink:
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

pacer wrote:k twijfel tss deze en bataille en raid des sources.

Ik denk dat hier een massa volk zal zijn met de nodige files.

Desnoods zaterdag deel parcours rijden en zondag bataille... :wink:
voor de moment net geen 300 inschrijvingen voor de 105, dus zal er niet wel zoveel file zijn zeker

alleen de prijs :drunk: #-o
Post Reply