hoe is de indeling?
wat doe je met zo'n beginners als mezelf?
ik vind dit heel interessant, kan ik een hoop mensen leren kennen, vraagjes stellen en etc etc etc...
Meeting Kasterlee op zondag 5 Augustus 2007!
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
gewoon doen koen, op een meeting ligt de nadruk op fun, mekaar leren kennen, dus snel word er zeker niet gereden...KoenVAG wrote:hoe is de indeling?
wat doe je met zo'n beginners als mezelf?
ik vind dit heel interessant, kan ik een hoop mensen leren kennen, vraagjes stellen en etc etc etc...
heb zelf al 2 meetings meegedaan, en me op alletwee super geamuseerd...
grtz
Nico
- KoenVAG
- Mountainbiker
- Location: Merida Matts TFS 900 Vbrakes 20" + Selle Italia C2 GelFlow
1. SjoerieMoerie
2. Strikybart
3. Kawa (denkt er nog even over na)
4. Kiwi (als goed weer is )
5. aresius
6. Bijterke
7. ikkel
8. daelman (als er echt niks anders te doen is) en als we verkeerd rijde wil'k wel een technisch paadje voorschotelen.
9. Farmer (hoogst wss: no business like patattenbusiness)
10. Bart (ook hoogst wss)
11. It's me!
12. newbiker (als ik iets kan regelen met mijn aflosser)
13. Swannie (op tijd terug van verlof?)
14. Maltje,Ik ga er proberen bij te zijn als vertegenwoordiger van de niet zo trage bikers.
15. Newbiker (deze morgen mijn aflosser gezien en die is akkoord om de 5de iets vroeger op te komen)
16. Fozzie
17. Janman
18. Wallie
19. Watje jan (als het droog is)
20. Arez
21. dCore
22. D.J.
23. Ben Lee (als vertegenwoordiger van de niet zo snelle bikers)
24. Steffe
25. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Blijven leven na 1 week MTB'en zal geen probleem zijn.KoenVAG wrote:25. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
Je gaat er alleen nog maar meer van leven vindek
En er wordt op meetings met zoveel dings gelachen dat er genen tijd zal zijn om te lachen met iemand zijn onbevlekte kledij
C ya the 5th of august !!
Grtz
Ik was mijn kledij (allez mijn vrouwke) ook regelmatig eens uit, dus echt bevlekt ... tenzij het vanaf nu nen hittegolf wordt, denk ik niet dat ge na den tocht nog "onbevlekt" zult zijn.KoenVAG wrote:25. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
Over meegaan ... zeker doen Koen, ik ben zelf nog maar pas terug begonnen ... er zitten nog +-10kg te veel aan mijne pens ... en toch maak ik mij niet ongerust over kunnen volgen ...
deze meetings zijn zeker geen wedstrijden, gewoon pure fun en get to know each other!
En vermoedelijk nog zo'n kuipke erna ....

Zoéén bedoel ik!
Tot fiets ....
Ben.
Dik 40km aan meetingtempo met de nodige stops, schat dat er meer dan 3u over gedaan wordt.KoenVAG wrote:ge wilt niet weten wat ik zoal eet en drink maar d'r komt niks bij, zit met beestjes die alles opetenda eten en zuipen om dieë buik te onderhouden!!!![]()
enig idee hoe lang doen we over diene rit gaan doen?
Of er zouden van die racekonijnen van voor moeten rijden, maar dan is de lol eraf natuurlijk.