Gezonde voeding + sporten, moet op termijn wel een positieve uitwerking hebben. Er zijn snellere manieren om af te vallen maar die zijn niet vol te houden of doen uw lichaam te kort.
Keep it up!
Post by Snellen Erre »
Post by Deere Power »
Post by Deere Power »
Ik vermoed zeer sterk dat in je trainingen geen vetverbrandingstrainingen zitten (alleen al te zien aan het aantal km's e, je looptijd), ik ken er zo nog....specibiker wrote:Hoe doen jullie dat toch![]()
Ik zelf woog 77 kg voor 1.75m ,gestopt met roken en zachtjesaan naar de 84 kg gegaan. Ben ong 1 jaar terug met een dieetiste aan de slag gegaan zonder resultaat. 8 maand geleden beginnen moutainbiken a rato van 1 TT en 2x ong 40 km op de baan. Nu zelfs een haluur joggen per dag gevolgd door een 20min op de rollen (cooling down) Ondanks alle inspannigen weeg ik nu nog 81 kg. Ik snoep niet en drinkk geen frisdrank, eet 3 stukken fruit per dag ( waaronder regelmatig verse ananas) maar dat deed ik daarvoor ook al. Hebben van vroeger al redelijk gezonde maaltijden, verse groenten weinig zout veel vis en gevogelte. Ik zou graag terug naar de 75 kg gaan maar begin toch een beetje de moed te verliezen.
Tja......als je echt zoiets wil dan mag je voor een goed toestel toch al zo'n 500 Euri neertellen. En dan overal je lijf volplakken met draadjes. Dat gedoe met die weegschalen en handen is nogal bullshit. Misschien goed om je vooruitgang te meten maar absoluut geen echte vetpercentage indicatie. Een goed apparaat geeft trouwens aan hoeveel water je ophoudt.ChIcKy wrote:Om het vetpercentage te meten zijn er op de markt speciale weegschalen die een kleine stroom door uw lichaam sturen om zo de weerstand te meten. Deze weerstand wordt omgezet in vetpercentage. Er is ook een andere versie beschikbaar waarbij je een toestel met twee handen moet vastnemen (in de meeste fitnesscentra hebben ze zo'n ding), het principe is hetzelfde als de weegschaal. De meeste dokters hebben wel één van de twee toestellen.
Post by .::Andy::. »