Na 2 dagen flinke regen was er vandaag weer zonneschijn :) De trails lagen er goed bij.
Weer nieuwe gasten leren kennen en zoals altijd was het weer een genoegen :arms:
c u riders next time
Last edited by StainlessStyles on Sun 12 Aug 2007 07:50, edited 1 time in total.
Gisterenavond rond 8u was daar nog volk. Waren jullie dat? Wij kwamen aan de andere kant van de omheining voorbij gefietst. (En neen, dus niet van de Chiro)
Nee dat waren wij niet, er is komend weekend een evenement, waarvoor mensen tenten, hekken etc zijn aan het plaatsen. Waarschijnlijk hebben jullie hen gehoord. Dit evenement staat los van onze trails
Vandaag de trails gaan verkennen in de maasvallei met een XC mtb en enduro mtb. Het mag gezegd worden : dit team heeft schitterend werk geleverd, proficiat. Wij hebben een prettige dag beleefd ( ondanks de valpartijen ) en danken julllie voor de tips en gastvrijheid. PS : vergeten jullie niet de picturen op het foruml te zetten
Groeten
JanB specialized stumpjulper FSR
Vandaag weer eens een aantal XC mannen, die eens zijn komen kijken en rijden op The Filthy Trails. Echt petje af mannen wetende wat jullie allemaal gedaan hebben en dat het jullie eerste keer was, inderdaad jammer van de valpartijtjes.Volgende keer geen "klickers"(oorzaak valpartijtjes) dan komt dat helemaal goed
Ik heb helaas niet van alles wat jullie gereden hebben foto's.
veel kijkplezier.
Na flink wat keren oefenen is het dan toch gelukt
C U Riders next time and keep on Freeriding
Last edited by StainlessStyles on Sun 12 Aug 2007 07:51, edited 1 time in total.
Dat waren wij dus... We hebben genoten van het uitdagend parcours en waanden ons in onze BMX-tijd intussen zo'n 15 jaar geleden ... we zijn intussen frisse dertigers!
'klikpedalen' zijn idd bijzonder hinderlijk en dat heb ik live op de wip mogen ondervinden ... zijwaarts en ondersteboven verlaten .
Bedankt aan de 2 'crew'-mannen voor de enthousiaste begeleiding en de nuttige tips .
Een aanrader voor iedere xc-rider in een prachtige omgeving.
Tot de volgende maar dan zonder 'klikpedalen' en met full face helm.
Hee rijders hier als altijd een aantal foto's van een dagje biken @ The Filthy Trails
De rocksection blijft toch lekker om overheen te knallen :punk:
Steeds vaker beginnen ook meer rijders de skinnie te doen
er waren zelfs weer eens kids aanwezig vandaag met hun pa :) echt leuk!
Fijn zo'n mobiele landing even voor de jongens de landing dichterbij gezet want de gap vonden ze een beetje te ver
De Filthy Shore is ook zéér geliefd door de rijders :arms:
Ook was er vandaag weer een vrouwelijke rijder die zich goed heeft geamuseerd , helaas heb ik hier geen foto's van kunnen maken
ik vond het wel te gek,dat ze er was. Misschien een volgende keer
Last edited by StainlessStyles on Sat 04 Aug 2007 20:31, edited 1 time in total.
vandaag ook op de trails geweest, en een paar foto's van mezelf laten nemen, Sayn was ook aanwezig en Styles, merci voor de bighit ff in bruikleen te geven :p
Heb gisteren voormiddag nog een klapke gedaan met de initiatiefnemers van de trails. Knap wat die mannen hebben gedaan en nog willen doen. Veel succes nog!