Kanidaten om de gidsroute opnieuw te rijden?
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Ik heb dus een probleem
Ik heb devil biker belooft om hem te gaan halen zondag en hij stuurde me zijn tel. nr. en het adres van zijn kampplaats via pb naar me.
Maar nu ben ik die pb toch niet kwijt zeker
Kan iemand me helpen om toch nog aan devil biker zijn gsm nr. te geraken? Ik denk dat hij al in Meeuwen zit dus niet meer op 't forum terecht kan voor zondag.
thx
Ik heb devil biker belooft om hem te gaan halen zondag en hij stuurde me zijn tel. nr. en het adres van zijn kampplaats via pb naar me.
Maar nu ben ik die pb toch niet kwijt zeker
Kan iemand me helpen om toch nog aan devil biker zijn gsm nr. te geraken? Ik denk dat hij al in Meeuwen zit dus niet meer op 't forum terecht kan voor zondag.
thx
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
zit er pas vanaf zaterdag
heb normaal gezien een pb gestuurd en ter info zit er tot de 11/8
maar de laatste dagen ga ik er niet weg kunnen en zondag 5/8 ook niet wegens bezoekdag .
voor de rest wie er eens uit wilt en mij wilt meenemen op tocht : stuur een pb voor voor vrijdag avond en je krijgt het kamp adres en mijn nr
grtz
heb normaal gezien een pb gestuurd en ter info zit er tot de 11/8
maar de laatste dagen ga ik er niet weg kunnen en zondag 5/8 ook niet wegens bezoekdag .
voor de rest wie er eens uit wilt en mij wilt meenemen op tocht : stuur een pb voor voor vrijdag avond en je krijgt het kamp adres en mijn nr
grtz
- Cube-elite
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite : Crossmax Sl , Manitou BLACK , Ritchey WCS , SRAM X.O , Thompson
Post by Cube-elite »
Ook de Cube-bikers wensen Angelo en zijne fiets beterschap toe
We hopen dat het feestje toch nog kan doorgaan zondagmorgen maar anders horen we het wel hé ?
Ikzelf ben ook gevallen Angelo
Ook mijn remmen naar de kl...
en mijn crossmax voorwiel stuk maar na een enorm gepeperde rekening bij de fietsenmaker is alles terug in orde .
Groetjes en sterkte Angelo
Groetjes,
Benny ooms
cube-bikers
www.cube-bikers.com
We hopen dat het feestje toch nog kan doorgaan zondagmorgen maar anders horen we het wel hé ?
Ikzelf ben ook gevallen Angelo
Groetjes en sterkte Angelo
Groetjes,
Benny ooms
cube-bikers
www.cube-bikers.com
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker