Shadow derailleur XTR 2008

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Hubertje wrote:Net om dergelijke 'ik heb gehoord dat' conclusies mijn idee niet te laten leiden wil ik het ding eerst eens testen/vasthebben.
Swat met die carbon kooi komtie der toch niet op 8)
En waarom niet ?

Field
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Vind het mooier en 'praktischer' dan de huidige XTR. De huidige vind ik een ramp om te kuisen. Er zijn zoveel hoekjes en kantjes aan. Deze is echt meer opengewerkt.
Vind het alleszins beter uitzien dan een SRAM. Het oog wil ook wat he.

@ Arno: Enig idee tegen wanneer deze op de markt zou komen? Deze staat als upgrade op mn verlanglijstje.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

stevenvde wrote:Vind het mooier en 'praktischer' dan de huidige XTR. De huidige vind ik een ramp om te kuisen. Er zijn zoveel hoekjes en kantjes aan. Deze is echt meer opengewerkt.

@ Arno: Enig idee tegen wanneer deze op de markt zou komen? Deze staat als upgrade op mn verlanglijstje.
Tegen september 2007 zou gij verkrijgbaar zijn bij de dealers.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

absalon wrote:Tegen september 2007 zou gij verkrijgbaar zijn bij de dealers.
Ok, thx. Juist op tijd om mezelf een verjaardagscadeautje te geven.
Arno, bestel maar al he! :wink:
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

stevenvde wrote:Vind het mooier en 'praktischer' dan de huidige XTR. De huidige vind ik een ramp om te kuisen. Er zijn zoveel hoekjes en kantjes aan. Deze is echt meer opengewerkt.

idd zoals absalon zegt, normaalgezien september, maar ik doe zowieso mijn mn best om ze zo vroeg mogelijk te hebben, wil zelf ook een :wink:

voor de rest , shimano heeft een paar jaar geleden ook al derries gehad met kortere kabelloop, was met een wieltje waarop de kabel toekwam waardoor de buitenkabel veel korter kon.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

fieldbiker wrote:
Hubertje wrote:Net om dergelijke 'ik heb gehoord dat' conclusies mijn idee niet te laten leiden wil ik het ding eerst eens testen/vasthebben.
En waarom niet ?

Field
Omdat 't carbon is :lol:
Neen, op die plaats is carbon ongetwijfeld op zijn plaats. Ik zit ook te twijfelen om 'n carbon stuurtje te kopen, maar op mn Ti vind ik carbon zo zonde :oops:
stevo87
Mountainbiker

Post by stevo87 »

hoeveel gaat ie eigelijk kosten? ik vraag me af of die echt veel beter is dan mijn xtr achterderrie (top normal, van 2004)
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

de mijne komt normaalgezien begin augustus binnen, denk dat de officiele prijs rond de 250 euro ligt. :-?
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Dat is niet slecht, 250 Euro...
De nieuwe XTR op mn GT heeft me een paar maand geleden 125 Euro gekost, incl. werkuren. Een goeie smak erbij voor 2008! :-?
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Hubertje wrote:
fieldbiker wrote:
En waarom niet ?

Field
Omdat 't carbon is :lol:
Neen, op die plaats is carbon ongetwijfeld op zijn plaats. Ik zit ook te twijfelen om 'n carbon stuurtje te kopen, maar op mn Ti vind ik carbon zo zonde :oops:
NIET DOEN :-)

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... &start=120
Post Reply