En waarom niet ?Hubertje wrote:Net om dergelijke 'ik heb gehoord dat' conclusies mijn idee niet te laten leiden wil ik het ding eerst eens testen/vasthebben.
Swat met die carbon kooi komtie der toch niet op
Field
Post by fieldbiker »
En waarom niet ?Hubertje wrote:Net om dergelijke 'ik heb gehoord dat' conclusies mijn idee niet te laten leiden wil ik het ding eerst eens testen/vasthebben.
Post by Steven vd Eynde »
Tegen september 2007 zou gij verkrijgbaar zijn bij de dealers.stevenvde wrote:Vind het mooier en 'praktischer' dan de huidige XTR. De huidige vind ik een ramp om te kuisen. Er zijn zoveel hoekjes en kantjes aan. Deze is echt meer opengewerkt.
Vind het alleszins beter uitzien dan een SRAM. Het oog wil ook wat he.
@ Arno: Enig idee tegen wanneer deze op de markt zou komen? Deze staat als upgrade op mn verlanglijstje.
Ok, thx. Juist op tijd om mezelf een verjaardagscadeautje te geven.absalon wrote:Tegen september 2007 zou gij verkrijgbaar zijn bij de dealers.
idd zoals absalon zegt, normaalgezien september, maar ik doe zowieso mijn mn best om ze zo vroeg mogelijk te hebben, wil zelf ook eenstevenvde wrote:Vind het mooier en 'praktischer' dan de huidige XTR. De huidige vind ik een ramp om te kuisen. Er zijn zoveel hoekjes en kantjes aan. Deze is echt meer opengewerkt.
Vind het alleszins beter uitzien dan een SRAM. Het oog wil ook wat he.
@ Arno: Enig idee tegen wanneer deze op de markt zou komen? Deze staat als upgrade op mn verlanglijstje.
Omdat 't carbon isfieldbiker wrote:En waarom niet ?Hubertje wrote:Net om dergelijke 'ik heb gehoord dat' conclusies mijn idee niet te laten leiden wil ik het ding eerst eens testen/vasthebben.
Field
NIET DOENHubertje wrote:Omdat 't carbon isfieldbiker wrote:En waarom niet ?Hubertje wrote:Net om dergelijke 'ik heb gehoord dat' conclusies mijn idee niet te laten leiden wil ik het ding eerst eens testen/vasthebben.
Field![]()
Neen, op die plaats is carbon ongetwijfeld op zijn plaats. Ik zit ook te twijfelen om 'n carbon stuurtje te kopen, maar op mn Ti vind ik carbon zo zonde