bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
Wordt er morgen gereden? was van plan van eindelijk eens tot aan de kerk van Droeshout te komen en met jullie mee te rijden. (als ik kan volgen tenminste)
Crashbiker, veel sterkte gewenst en snel herstel!
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Er zou wel wa minder volk kunnen zijn dan anders natuurlijk : congé-periodes.....Deere Power wrote:Wordt er morgen gereden?
Ikzelf zal er niet zijn....; maar ben wel van plan om zondag eens tot op de boerenbike te komen.
(thanks...)
Re: slecht "bike" nieuws
@crash,crash biker wrote:Z'hebben me sinds deze morgen in de plaaster gestoken.![]()
![]()
Vorig weekend op de "spoed" beland met verzwikte enkel ( verrokken gewrichtsbanden). Een rekverband en een beetje zalf zouden wel volstaan; maar sinds 2 dagen verergerde de pijn.k
Deze morgen de spoed van een andere kliniek bezocht met bovenvermeld resultaat.
'k zal de eerstvolgende weken mijn groen tenueken in de kast mogen laten liggen en de spinnewebben van mijne bike weghouden.
Nog veel bikeplezier mannen.
spoedig herstel toegewenst man, als we kunnen helpen om de webben weg te houden......
grtz
mitch
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
hélaba, mijne vélo hangt maar tijdelijk aan de haak hoor....!!!Streets wrote:binnekort blijft er niemand meer over om te gaan biken
erg heee
't is wel shit : ik kon tamelijk goe "uit de voeten" de laatste tijd en nu net in de periode (zomer) da'k het liefst van al bike......
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
Ben er dus niet geraakt he!
Was om 18uur thuis, ging nog even naar de Okay boodschappen doen, en toen ik de straat van den Okay wou inrijden ramt er daar ne Mercedes mij in mijn flank (van de auto welteverstaan). Met de kop tegen de zijruit geslagen en onmiddelijk zware pijn in de rug. Dokter heeft me al onderzocht, normaal gezien binnen een week terug in orde.
Was om 18uur thuis, ging nog even naar de Okay boodschappen doen, en toen ik de straat van den Okay wou inrijden ramt er daar ne Mercedes mij in mijn flank (van de auto welteverstaan). Met de kop tegen de zijruit geslagen en onmiddelijk zware pijn in de rug. Dokter heeft me al onderzocht, normaal gezien binnen een week terug in orde.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Op de parking zelf?Deere Power wrote:Mercedes mij in mijn flank (van de auto welteverstaan). Met de kop tegen de zijruit geslagen
Of opt straat aldaar?
het zijn echt geen goede tijden voor Opwijkse mountainbikers
ik heb deze morgen serieuze capriolen mogen uithalen om een opslaande duer te mogen ontwijken.
Gelukkig was er een grasberm om in te vliegen.
Zonder erg, passagier van de auto ongeloofelijk geschrokken en vele excuses.
Hopelijk kijkt ze volgdende keer wat beter uit.
OPletten is de boodschap
Streets
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
We moeten weldra eens een avond van de "ongelukkigen sedert de laatste maanden" organiseren, zal wel wa volk zijn!
Mitch, Kiki, Deere Power, ondergetekende, (Streets bijna) .......
Anders moeten we zondag a.s.("boerenbike") al wa afspraken maken...

Mitch, Kiki, Deere Power, ondergetekende, (Streets bijna) .......
Anders moeten we zondag a.s.("boerenbike") al wa afspraken maken...
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
Ik kwam vanuit Droeshout en ging juist linksaf gaan richting Opwijk om 20 meter verder naar den Okay te gaan. Ik zet mij links in da klein voorsorteervak, rij een 30 per uur, geen tegenligger, wil afslaan, en zie van links ne Mercedes de baan opkomen richting Merchtem.
Ik denk nog bij mezelf, die zal waarschijnlijk rap achter mij willen de baan opschieten, maar tarara, recht in mijne flank.
Das den eerste keer dak zo doeffe was. Politie derbij, naar den dokter, ruggegraat serieuzen doef gehad.
Ik denk nog bij mezelf, die zal waarschijnlijk rap achter mij willen de baan opschieten, maar tarara, recht in mijne flank.
Das den eerste keer dak zo doeffe was. Politie derbij, naar den dokter, ruggegraat serieuzen doef gehad.