21/07/07 Bk mountainbike Ottignies

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Daar heb je zeker een punt.
En dat is eigenlijk ook wat Sunn extreme ondervindt
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Foto's van de juniors?
easyrider
Mountainbiker

Alleen positieve kritiek

Post by easyrider »

Over deze wedstrijdorganisatie valt echt géén slecht woord te zeggen vind ik. Moest iedere wedstrijd zo goed georganiseerd zijn dan kunnen we ons aan een prachtig mountainbike-seizoen verwachten !

Wat dat dubbelen betreft, ik ben ook eerder bij de mindere renners (tis ook mijn eerste seizoen hé). En ik maak altijd plaats voor de mannen die mij dubbelen, en als ik nog wat adem heb :oops: dan moedig ik die mannen zelfs nog wat aan. Wat ik wel vaak ondervind is dat die eerste 10 mij dubbelen al van ver op een beleefde manier duidelijk maken dat je plaats moet makken. Maar dat sommigen daarna die "denken" dat ze het zijn. Al van ver beginnen te roepen en te schelden en beter hun adem zouden gebruiken om wat harders op hun pedalen te staan.

De "goeie" bikers die wat techniek in huis hebben paseren me dus altijd op een efficiente en vriendelijke manier. (deze keer werd ik wel maar door een 4 tal gedubbeld :P ).
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

willemske wrote:Foto's van de juniors?
je moet eens op de fotosite van Fred Seyskens kijken, er worden de hele tijd nog nieuwe foto's opgezet.
meub
Mountainbiker

Post by meub »

alainvwbike wrote:Ik denk dat het parcours selectief en lastig genoeg was zodat alle winnaars het ook verdienen.Pech en valpartijen horen er nu ook eenmaal bij!!
Wat ik wel niet begrijp is dat wij funklassers evenveel rondes moeten afleggen als de masters??
Voor mij waren 3 rondes in elk geval voldoende na een lekke band en 2 keer den decor te hebben bezocht!!
het is juist goed dat er 4 rondes moesten afgelegd worden, altijd maar da uurtje (dikwijls nog ni) biken terwijl de meesten toch wa afstand afleggen om n koers te kunnen rijden. nu was't ook op zaterdag dus we hadden alle tijd. iedereen komt ook meer op zijn plaats terecht en je krijgt alleen maar meer respect voor de ander categoriën die nog meer rondes moeten afleggen!!
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

meub wrote:
alainvwbike wrote:Ik denk dat het parcours selectief en lastig genoeg was zodat alle winnaars het ook verdienen.Pech en valpartijen horen er nu ook eenmaal bij!!
Wat ik wel niet begrijp is dat wij funklassers evenveel rondes moeten afleggen als de masters??
Voor mij waren 3 rondes in elk geval voldoende na een lekke band en 2 keer den decor te hebben bezocht!!
het is juist goed dat er 4 rondes moesten afgelegd worden, altijd maar da uurtje (dikwijls nog ni) biken terwijl de meesten toch wa afstand afleggen om n koers te kunnen rijden. nu was't ook op zaterdag dus we hadden alle tijd. iedereen komt ook meer op zijn plaats terecht en je krijgt alleen maar meer respect voor de ander categoriën die nog meer rondes moeten afleggen!!
Ja da kan ik wel begrijpen,maar funklasse is nu eenmaal kort maar krachtig!!Ik stel me daar dan ook een beetje op in kwa drinken en eten voor onderweg.Van mij mogen ze gerust het reglement aanpassen en de fun evenlang laten rijden als de masters.
Ik zou trouwens liever op zondag rijden omdat dan ook al de andere reeksen rijden.Kan je nog wat gaan supporteren.
Denk dus volgend jaar bij masters gaan te rijden.Als ze dan alles natuurlijk weer niet veranderen!!
didwee
Mountainbiker

Post by didwee »

De foto's van Elite, Beloften, Dame, ..., Nieuwelingen, Dames junioren, Fun klasse, ... op:
http://www.pixstream.be
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

De foto's van:
Elite
Dames
Beloftes
Apsiranten (podium)
Masters
Funklasse
dames jeugd
heren jeugd

http://mountainbike.fotopic.net/
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

didwee wrote:De foto's van Elite, Beloften, Dame, ..., Nieuwelingen, Dames junioren, Fun klasse, ... op:
http://www.pixstream.be
Mooie foto's. Was jij met die 300 F2.8 aan het rondzeulen?
Jammer dat er geen EXIF info in je foto's zit, is altijd interessant :wink:

@Gert, bedankt dat de foto's toch iets groter te zien zijn in Full Size, ze verdienen het echt hoor =D>
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

ga zeker komen kijken =D>

Image

bjorn berg af
Image
podium
Image
feestje
Image
feestje