Hé K10, voor wat staat die tien?
Wat dit overigens met de hartslagmeter vandoen heeft; wel ik heb er zelf ook ene gekocht.!!!
Aldi
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
als ik een stuk chocolade van den aldi eet of een stuk cote d'or! dan weet ik het wel!
da stuk van den aldi smaakt naar niks! idem voor al de rest!
tegenwoordig kan het ni op maar eten da mag geen geld kosten! en dan verschieten dat ze schijterij krijgen!
da stuk van den aldi smaakt naar niks! idem voor al de rest!
tegenwoordig kan het ni op maar eten da mag geen geld kosten! en dan verschieten dat ze schijterij krijgen!
Don't think so. Heb nog nooit schijterij gehad van dinges van den Aldi. Natuurlijk is chocolat van cote d'or beter dan dieje van den Aldi, dat weet idereen.Maar ergens heeft Handige Harry wel gelijk!
Maar veel dingen van den Aldi zijn even goe als duurdere merken.
Maar ja, sommige mensen vinden zowiezo iets slecht als het niet veel geld heeft gekost.
By the way, ik ben gene vaste klant van den Aldi.
ze hebben goeie piza's ,
ik heb eens zo een fietsbroekje gekocht ,nou ja wat denk je 7 euro was da nu kon toch geen mis koop zijn tot je er 40 km met hebt gereden , mijn wit zadel vol met plekken en dingen op mijn benen ook , maar die kreeg ik weg maar niet die van mijn zadel , voor mijn geen stomme kleren meer ze , computers daarin tegen
grtzzz
ik heb eens zo een fietsbroekje gekocht ,nou ja wat denk je 7 euro was da nu kon toch geen mis koop zijn tot je er 40 km met hebt gereden , mijn wit zadel vol met plekken en dingen op mijn benen ook , maar die kreeg ik weg maar niet die van mijn zadel , voor mijn geen stomme kleren meer ze , computers daarin tegen
grtzzz