300€ deuuuhh
niet te doen
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Als je het zo bekijkt heb je wel een punt, maar het feit dat er Trek op zo'n fiets staat is (daar ga ik toch van uit) niet de schuld van de verkoper.kawa wrote:Ik vind dat de fiets juist wel in het "niet te doen" topic hoort.Rikske wrote:Ik weet niet dat dit zoekertje tot de categorie "niet te doen" hoort.kawa wrote:Dat is geen Trek en voor zulke zoekertjes hebben we al een topic "niet te doen"
Er wordt toch een merknaam gebruikt/misbruikt/verkracht en daarom vind ik dit zoekertje misleidend, net als het overdrijven van prijzen ed.
Maar inderdaad, een leek ziet Trek staan en denkt een kwaliteitsfiets te kopen (wat nu niet onmiddellijk het geval is hé
servo wave remgrepen hebben inderdaad bestaankiwi_x wrote:http://www.kapaza.be/Fietsen_en_accesso ... nbike.html
een oude glorie .
met shimano deore dx en servo remmen
oa de XT groep had die en de latere eerste xtr groep
de bedoeling wa servan om de remmen snel tot op de velg te brengen en daarna de hefboomverhouding te wijzigen om beter te kunnen doseren