Iemand meer info over deze chrono? Parcours, techniciteit,...
Op kalender wordt je doorverwezen naar ww.pervelo.be...foute link dus. En als je naar www.pervelo.be gaat, vindt je geen info. Bij events en races enkel update tot april 2007.
Merci hé!
15/08 VISA Chrono Challenge Geraardsbergen-Pervélo
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Het is inderdaad tijd dat er wat meer informatie komt,want we kunnen natuurlijk ook gewoon naar Poperinge gaan!
Want daar weten we dus ondertussen al wat voor lekkers ze er ons zullen voorschotelen voor welke prijs!
Vraag me ook af hoeveel we nu zullen moeten betalen om de chrono te kunnen meerijden met een gewone vergunning?
Als ze terug 17 euro durven vragen,rijd ik dan wel liever de tt van 80 km voor 3 of 4 euro op dat zelfde parcours en
neem er dan ook nog de nodige tijd om te genieten van de bevooradingen!!
Want daar weten we dus ondertussen al wat voor lekkers ze er ons zullen voorschotelen voor welke prijs!
Vraag me ook af hoeveel we nu zullen moeten betalen om de chrono te kunnen meerijden met een gewone vergunning?
Als ze terug 17 euro durven vragen,rijd ik dan wel liever de tt van 80 km voor 3 of 4 euro op dat zelfde parcours en
neem er dan ook nog de nodige tijd om te genieten van de bevooradingen!!
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Vanaf volgende week komt de info op de site van www.pervelo.be
De website zou vanaf dan trouwens volledig vernieuwd moeten zijn.
De laatste tijd is het heel druk geweest ivm de CTC wedstrijden. Vanaf nu tot 15 augustus concentreren we ons volledig op de TT.
Wat ik al kan meegeven. Er zullen afstanden zijn van +-20-40-60 en 80km. Reken voor de 80km op +1000htm. Zonet een 35-40 km van het parcours gedaan en ik kwam aan 670htm, dan heb ik het opgegeven door de regen. Voor de 80km is er verder gebouwd op het parcours van de 55km van vorig jaar, veel nieuwe stukken, andere stukken worden nu in omgekeerde richting gedaan en een extra lus langs Brakel over. Meer wordt niet bekend gemaakt om afsnijden bij de chrono te vermijden.
De exacte afstanden komen een dezer dagen online. Ik zal anders straks al eens kijken via mijn NGI kaart, dan heb je tot op 2-3km na de correcte afstand.
De 80km zal mogelijk zijn als chrono maar ook als gewone TT. Dit is iets waar ik zelf voorstander van ben. Ik ben ook niet het type 'coureur' en geniet liever van de streek (tegen een lagere prijs uiteraard
).
Het speelt zich volledig af in de streek Geraardsbergen - Brakel - Flobecq. Bekende klimmetjes die er inzitten (sommige meermaals) zijn o.a.: de Berendries, Valkenberg, La Houppe, de Muur. Ook meerdere technische bospassages door o.a. het Livierenbos en Brakelbos. Dat het een pittig parcours zal zijn weet ik nu al.
De website zou vanaf dan trouwens volledig vernieuwd moeten zijn.
De laatste tijd is het heel druk geweest ivm de CTC wedstrijden. Vanaf nu tot 15 augustus concentreren we ons volledig op de TT.
Wat ik al kan meegeven. Er zullen afstanden zijn van +-20-40-60 en 80km. Reken voor de 80km op +1000htm. Zonet een 35-40 km van het parcours gedaan en ik kwam aan 670htm, dan heb ik het opgegeven door de regen. Voor de 80km is er verder gebouwd op het parcours van de 55km van vorig jaar, veel nieuwe stukken, andere stukken worden nu in omgekeerde richting gedaan en een extra lus langs Brakel over. Meer wordt niet bekend gemaakt om afsnijden bij de chrono te vermijden.
De exacte afstanden komen een dezer dagen online. Ik zal anders straks al eens kijken via mijn NGI kaart, dan heb je tot op 2-3km na de correcte afstand.
De 80km zal mogelijk zijn als chrono maar ook als gewone TT. Dit is iets waar ik zelf voorstander van ben. Ik ben ook niet het type 'coureur' en geniet liever van de streek (tegen een lagere prijs uiteraard
Het speelt zich volledig af in de streek Geraardsbergen - Brakel - Flobecq. Bekende klimmetjes die er inzitten (sommige meermaals) zijn o.a.: de Berendries, Valkenberg, La Houppe, de Muur. Ook meerdere technische bospassages door o.a. het Livierenbos en Brakelbos. Dat het een pittig parcours zal zijn weet ik nu al.
-
MaartenW
- Mountainbiker
- Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross
Neem maar aan dat het de moeite zal zijn. Heb met de freezy al een paar keer op verkenning geweest. Jammer dat de groen mannen de trappen eruit hebben doen vliegen en de koeien passage in everbeek :).
Maar er blijft meer dan lekkers genoeg over, af en toe redelijk technisch zeker als het een beetje nat ligt.
Maar er blijft meer dan lekkers genoeg over, af en toe redelijk technisch zeker als het een beetje nat ligt.
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
En de chrono die meetelt voor de Visa chrono challenge wordt de ..... 80km of de.... 61 km ?freezy wrote:Voila, ik heb alle parcours eens op een rijtje gezet:
80km = 79,4km
61km = 61,1km
45km = 44,9km
24km = 23,5km
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
Een beetje meer info:afstanden dus zoals hierboven.
Wat de prijzen betreft van de TT en de Crono:
TT 25 en 45 = 2,50 Wbv leden en 3,50 niet leden(dagverzekering)
TT 60 en 80 = 4,00 " " " 5,00 " " " "
Voor de Crono is het 15,00 Euro,bij teruggave van de chip krijg je 5,00 terug.
Vanaf volgende week zal alle info op de website staan-www.pervelo.be
Ik heb zelf al een stuk gereden met Freezy en het is weeral erg pittig!!
Ook kan ik melden dat er 3 bevoorradingen zijn,telkens om de +- 20km
Wat de prijzen betreft van de TT en de Crono:
TT 25 en 45 = 2,50 Wbv leden en 3,50 niet leden(dagverzekering)
TT 60 en 80 = 4,00 " " " 5,00 " " " "
Voor de Crono is het 15,00 Euro,bij teruggave van de chip krijg je 5,00 terug.
Vanaf volgende week zal alle info op de website staan-www.pervelo.be
Ik heb zelf al een stuk gereden met Freezy en het is weeral erg pittig!!
Ook kan ik melden dat er 3 bevoorradingen zijn,telkens om de +- 20km
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Het topic van de toertochten: http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=38028
Er staat ook wat algemene informatie die tevens praktisch is voor de 80km chrono.
Er staat ook wat algemene informatie die tevens praktisch is voor de 80km chrono.