22/07/07 Wijgmaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Ik vond het een heel leuke TT, maar dit was eigenlijk niets meer dan een aaneenschakeling van de Bloso Routes van Holsbeek en een klein stukje van die van Rotselaar.

Indien ik een euro kreeg per lekke band (op een bepaald moment zeker 20 man op 1 km tijd), kon ik nadien lekker op restaurant gaan :drunk: Langleve Eclipse latex =P~ :drunk:
Vedette_007
Mountainbiker

Post by Vedette_007 »

Zeer leuke tocht "remmen of zwemmen" was een van de betere.

Vraagje voor de organisatie : mijn vrouwke is haar Polar band ergens (waarschijnlijk douche) kwijtgespeeld.
Is deze soms bij de verloren voorwerpen gesukkeld?
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Net nu ik eens in form was breekt die zijn zadelpen

Ja jom, heb de rest vandenamiddag nog liggen wenen. Binnenkort met uw nieuw machientje ken ik geen genade meer echter :lol: .
Be prepared !!!

(wat een machopraat weeral vanmezelf :roll: )
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

Flying Horse wrote:Zeer mooie tocht we hebben er van genoten. Geen sabotage gezien daar hadden we geen tijd voor.

Er was wel een overzwemplaats waar je creatief moest zijn. Het onmogelijke werd opgelost met veel zin voor humor.

Proficiat Wijgmaal we komen zeker terug.
Was inderdaad wel 'sabotage' in het spel... had al 53 km op teller staan (wou de 57 doen)...en draaiden dan Demer op...maar blijkt richting aarschot... stonden aan het eerstvolgend brugske nog ne man of 20 'verdwaalden' (zo rond 12u).... allez dan maar teruggedraaid...68 km op mijn teller.
Voor rest alles ok, maar niet super (bevoorrading wel, afspuitstand ok, parcours te veel overlapping met andere tt's en bloso's)...

grtz
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Inderdaad veel platgetreden paden van de vaste routes bereden, met trouwens al mijn begrip voor de organisatoren, minder begrip voor mijn ketrting die besloot te breken. Moet nu toch vaststellen dat een ketting maar zo sterk is als de zwakste schakel en dat dit in vele gevallen de powerlink is. Tip voor de lees-of computerbrillers: reservebrilletje meenemen, een ketting repareren is precisiewerk. Het gebrek aan daglicht in de bossen maakt het nog moeilijker.
Fred
Mountainbiker

Post by Fred »

Weeral nen toffe TT gehad in mijn achtertuin.
Knap werk van de organisatie, alles ok. =D> =D>
Mij zie je daar terug.
Palmo
Mountainbiker

Post by Palmo »

Godver, godver.... de lekke banden waren niet te tellen, hé. Ik dacht nog dat ze mij maar sparen, maar helaas. :evil: Wou voor de 57 gaan maar al na een 30 kms begon de achterste band leeg te lopen. Ik dacht nog : nu rij ik al zoveel ritten zonder platte band. Uiteindelijk heb ik hem dan toch maar vervangen, maar een goei paar kms verder sprong die ook stuk. Nl toen we door die verschillende plassen moesten. Ik heb toen maar de vorige kapotte band teruggestoken omdat die toch maar langzaam afging.
Een beetje verder stonden er nog een stuk of 10 langs de kant met een lekke band.

Na de 2e bevoorrading (+/- 36 kms) heb ik dan maar het zekere voor het onzekere genomen en voor de 45 kms gegaan, maar ik moest wel telkens om de paar kms bijpompen :cry: ......
En natuurlijk :evil: :evil: :evil: ik kreeg de pomp er telkens moeilijk af tot op km 45 er opeens het ventiel en alles meekwam...godver..godver :evil:
Dan maar te voet verder: ik had al 45 kms op de teller en ik had toch de rit van 45 kms gekozen.. En de bordjes van in het begin vd rit met een gsmnummer was ik al lang niet meer tegengekomen.

JAWADDE +8 kms verder heb ik te voet moeten gaan... Geweldig ! Twaren er uiteindelijk 53 aub

Ik vraag me af: hoeveel binnenbanden nemen jullie mee ?
Last edited by Palmo on Mon 23 Jul 2007 16:41, edited 1 time in total.
SKimmie
Mountainbiker

Post by SKimmie »

Was de tour gesaboteerd of wat?
Iemand duimspijkers uit de banden gehaald?
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Ik ben te voet rond die plassen gegaan, bike de kant op & via het veld :wink: En inderdaad, een eindje verder stonden de eerste lekrijders al. Leek me ook wel iets teveel toeval. Wie houdt zich daar nu mee bezig :roll:
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

De lekkebandestrook was bezaaid met steenbrokken en zomeer. Vraag mij af of iedereen wel genoeg druk op de bandjes zet. Zelf 3.5 achter en 3.0 voor, geen probs gehad maar kan ook geluk geweest zijn.
Post Reply