22/07/2007 - Waasmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jfcb
Mountainbiker

Post by jfcb »

Ik zal er ook zijn zondag.
Toen ik in waasmunster aan het rijden was heb ik ook al wat pijlen gezien, maar of dat van de tt was weet ik niet zeker.
Gelukkig dat de meeste bomen al uit de weg zijn, maar onderweg ben ik toch een paar keer over een boomstam moeten kruipen.
Oxydo
Mountainbiker

Waasmunster

Post by Oxydo »

Let's get dirty... :-D
patchenta
Mountainbiker

...

Post by patchenta »

zou het te doen zijn met cyclocrossvéloke,of haalk beter mtb nog ies boven??
Emtiebie
Mountainbiker

Post by Emtiebie »

Tuurlijk is het te doen met een cyclocrossveloke. (Die dragen ook makkelijker, niet? :-D )

Het stukje zand rijdt wel gemakkelijker met dikke banden. En op de Durmedijk zal je wat meer schodderen op de oneffenheden.

The choice is yours!
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Tot morgen
Johan mtb
Mountainbiker

Re: 22/07/2007 - Waasmunster

Post by Johan mtb »

Emtiebie wrote: douches door brandweer
We zullen gegarandeerd proper thuis komen !!

Vandaag in St-Denijs-Westrem gereden, maar we komen toch naar Waasmunster.
patchenta
Mountainbiker

.....

Post by patchenta »

Tot strakskes.....
MilkSjeik
Mountainbiker

Post by MilkSjeik »

Het waaslandmountainbiketeam zal ook met wat leden afzakken naar Waasmunster. Hopelijk houden we het nog even droog :)
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Het was best een leuke tocht maar ik had graag wat betere zichtbare pijltjes gehad en ook wat meldingen aan gevaarlijke kruispunten.
En vraag volgend jaar aub dat die "blinde" dame met haar terreinwagen liefst een middag thuis blijft.
Zij kwam achteruit gereden van haar oprit en ze bleef maar komen terwijl er zeker 8 bikers over de baan reden.
Gelukkig konden we nog hard brullen waardoor ze zo verschoot dat ze op haar rem ging staan.
jfcb
Mountainbiker

Post by jfcb »

Die bepijling was soms wel wat verwarrend met de bepijling van die huifkarren, maar dat is julie schuld niet (stomme paarden :evil: ).
En toch niet alle wegen waren boomvrij, maar dat zullen we dan maar een extra technische moeilijkheid noemen.
Vlak na de bevoorrading was er een enorm gevaarlijk drempeltje waar ik, en vele andere, een lekke band hebben opgelopen, dat mocht toch aangeduid geweest zijn. (Nog bedankt aan de mountainbiker die mijn band wou oppompen. =D> )
Maar het parcour was mooi met vrij veel singletracks dus algemeen was het zeker een goede toertocht.
Post Reply