dikke proficiat !!
21/07/07 Bk mountainbike Ottignies
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
vliegmachine
- Mountainbiker
Post by vliegmachine »
wat een wedstrijd van bjorn brems , van een kwasi verloren positie in de eerste ronde naar de titel van belgisch kampioen rijden bij de belofte
, ge moet het maar kunne
dikke proficiat !!
dikke proficiat !!
-
vliegmachine
- Mountainbiker
Post by vliegmachine »
wat een wedstrijd van bjorn brems , van een kwasi verloren positie in de eerste ronde naar de titel van belgisch kampioen rijden bij de belofte
, ge moet het maar kunne
dikke proficiat !!
dikke proficiat !!
-
vliegmachine
- Mountainbiker
Post by vliegmachine »
ja beloften worden apart geklaseerd
bjorn brems 3de in de uitslag maar als 1ste belofte over de meet gekomen dus bjorn kampioen van belgie bij de beloften
bjorn brems 3de in de uitslag maar als 1ste belofte over de meet gekomen dus bjorn kampioen van belgie bij de beloften
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik zat achter 2 vrouwen, ge kunt de dingen maar beter groot zien in het leven!
Ik denk dat Maarten Paulissen wel ne wereldfoto van me genomen heeft, maar Limburgers zijn niet zo snel dacht ik, duzz als ik volgende week van Houffa kom zal de pic wel on-line staan zekers?
Was fijn koerske, echt MTB, fijne mensen ontmoet!
Ik denk dat Maarten Paulissen wel ne wereldfoto van me genomen heeft, maar Limburgers zijn niet zo snel dacht ik, duzz als ik volgende week van Houffa kom zal de pic wel on-line staan zekers?
Was fijn koerske, echt MTB, fijne mensen ontmoet!
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
van die 2 Trek vrouwen, wist ik al een tijde dat ze zeker op het podium gingen staan.
Kristien was zeer gefocust op deze dag, en heeft het de vorige weken zeer slim aangepakt. Van Petra deed het gerucht dat ze wat minder was, maar die was gewoon bezig met het BK....
Proficiat in elk geval
Kristien was zeer gefocust op deze dag, en heeft het de vorige weken zeer slim aangepakt. Van Petra deed het gerucht dat ze wat minder was, maar die was gewoon bezig met het BK....
Proficiat in elk geval
Uitgebreide verslagen op de homepage.
Filip geeft zelf toe dat er aan Sven niets te doen was. Sven toonde dan weer respect voor het feit dat Filip in de gegeven omstandigheden aan de start verscheen.
Ik denk dat we globaal gezien mogen terugblikken op een geslaagd kampioenchap
Filip geeft zelf toe dat er aan Sven niets te doen was. Sven toonde dan weer respect voor het feit dat Filip in de gegeven omstandigheden aan de start verscheen.
Ik denk dat we globaal gezien mogen terugblikken op een geslaagd kampioenchap
- alainvwbike
- Mountainbiker
Post by alainvwbike »
Ik denk dat het parcours selectief en lastig genoeg was zodat alle winnaars het ook verdienen.Pech en valpartijen horen er nu ook eenmaal bij!!
Wat ik wel niet begrijp is dat wij funklassers evenveel rondes moeten afleggen als de masters??
Voor mij waren 3 rondes in elk geval voldoende na een lekke band en 2 keer den decor te hebben bezocht!!
Wat ik wel niet begrijp is dat wij funklassers evenveel rondes moeten afleggen als de masters??
Voor mij waren 3 rondes in elk geval voldoende na een lekke band en 2 keer den decor te hebben bezocht!!