Aldi
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Arez wrote:da durvek zo maar niet zeggen...Handige Harry wrote:Aldi = rommel
Het is wel algemeen geweten dat ge goed moet letten op wat ge er koopt. Maar van tijd tot tijd verkopen ze daar meer dan kwalitieve dingen voor een meer dan schappelijke prijs...
Inderdaad, 2 jaar geleden een weerstation aangeschaft en alles nog in perfecte staat (tot mijn eigen verbazing !)
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
die aldiefietsen zijn wel grote bucht ze.alexi wrote:Mijn vrouw heeft er verleden jaar een gewone damesfiets gekocht en als ge dat vergelijkt met fietsen van de fietsenboer met dezelfde afmontage dan hebt ge wel eenkoopje gedaan hoor.
mijn veloboer heeft elke week wel eentje die komt voor alles die kapot of losgekomen is.
Ofwel heb jij je vrouw haar fiets van kopt tot teen alles weer in orde gestoken en aangespannen.(dan valt er mesch nog wel een beetje mee te fietsen)
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
er zitten er dan nog tussen die direct geholpen moeten zijn terwijl hij bezig is met echte klanten de mensen zijn voor niets meer beschaamd.timothyd wrote:Een fiets kopen in een Warenhuis of andere en er dan mee naar je fietsenmaker stappen vind ik gewoon niet kunnen? dan mag hij opdraaien voor de problemen en je hebt hem inneens niet bij hem gekocht
- .:bert:.
- Mountainbiker
Die fietsenmakers zijn ook nie verplicht om diene bucht (de fietsen al zeker) te maken è, ik ken er die daar alleen in de winter aan beginnen omdat ze dan iets meer tijd hebben. En klanten gaan voor, nie meer dan normaal.timothyd wrote:Een fiets kopen in een Warenhuis of andere en er dan mee naar je fietsenmaker stappen vind ik gewoon niet kunnen? dan mag hij opdraaien voor de problemen en je hebt hem inneens niet bij hem gekocht
Wat ik eigenlijk wel zou willen weten is: hoe ist met die hartslagmeters ondertussen? Werken die een beetje/nog?
Langs één kant zou ik zo wel iets willen aanschaffen, maar langs de andere kant -> ik ben gene prof è. En dan zou da misschien wel iets zijn om mee te beginnen, als da wa fantsoenlijk werkt tenminste.