Aldi

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

das ook waar!
Brammm
Mountainbiker

Post by Brammm »

Handige Harry wrote:das ook waar!
Tjonge jonge jonge...
Meer kan ek daar echt niet over zeggen.

Hopelijk komt alles goed met jou op een dag.
Laat ons samen bidden [-o< !
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Arez wrote:
Handige Harry wrote:Aldi = rommel
da durvek zo maar niet zeggen...
Het is wel algemeen geweten dat ge goed moet letten op wat ge er koopt. Maar van tijd tot tijd verkopen ze daar meer dan kwalitieve dingen voor een meer dan schappelijke prijs...

Inderdaad, 2 jaar geleden een weerstation aangeschaft en alles nog in perfecte staat (tot mijn eigen verbazing !)
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

alexi wrote:Mijn vrouw heeft er verleden jaar een gewone damesfiets gekocht en als ge dat vergelijkt met fietsen van de fietsenboer met dezelfde afmontage dan hebt ge wel eenkoopje gedaan hoor.
die aldiefietsen zijn wel grote bucht ze.
mijn veloboer heeft elke week wel eentje die komt voor alles die kapot of losgekomen is.

Ofwel heb jij je vrouw haar fiets van kopt tot teen alles weer in orde gestoken en aangespannen.(dan valt er mesch nog wel een beetje mee te fietsen)
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Een fiets kopen in een Warenhuis of andere en er dan mee naar je fietsenmaker stappen vind ik gewoon niet kunnen? dan mag hij opdraaien voor de problemen en je hebt hem inneens niet bij hem gekocht :evil:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

timothyd wrote:Een fiets kopen in een Warenhuis of andere en er dan mee naar je fietsenmaker stappen vind ik gewoon niet kunnen? dan mag hij opdraaien voor de problemen en je hebt hem inneens niet bij hem gekocht :evil:
er zitten er dan nog tussen die direct geholpen moeten zijn terwijl hij bezig is met echte klanten de mensen zijn voor niets meer beschaamd.
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

timothyd wrote:Een fiets kopen in een Warenhuis of andere en er dan mee naar je fietsenmaker stappen vind ik gewoon niet kunnen? dan mag hij opdraaien voor de problemen en je hebt hem inneens niet bij hem gekocht :evil:
Die fietsenmakers zijn ook nie verplicht om diene bucht (de fietsen al zeker) te maken è, ik ken er die daar alleen in de winter aan beginnen omdat ze dan iets meer tijd hebben. En klanten gaan voor, nie meer dan normaal.

Wat ik eigenlijk wel zou willen weten is: hoe ist met die hartslagmeters ondertussen? Werken die een beetje/nog?
Langs één kant zou ik zo wel iets willen aanschaffen, maar langs de andere kant -> ik ben gene prof è. En dan zou da misschien wel iets zijn om mee te beginnen, als da wa fantsoenlijk werkt tenminste.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Dat ding werkt niet samen met mijne draadloze kilometerteller.
...Jokke
Mountainbiker

Post by ...Jokke »

ik heb bij de aanbieding van die hartslagmeters er meteen twee aangekocht. Helaas na twee maanden waren ze beiden naar de.......
Niet bestand tegen het zout bij het zweten.

Dus ik heb er geen geode ervaringen mee. Ik geloof wel dat er garantie op zit.
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

ik heb ook die hartslagmeter (ascot met borstband) en die werkt ook nog steeds (na meer dan 6 maand in weer en wind), enkel het elastiekje van de rubberbevestiging op het stuur is weggeschoten bij een val :-?
Post Reply