Dan zou ik een Rocket aanschaffen, die is perfect qua pasvorm en compact.DERAILLEURKE wrote: Voor mij is het vooral de afmetingen, liever iets compacter dan iets mee moeten dragen dat veel te groot is.
Camelback: welke?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
ik spoel altijd na met dettol 1/10 aanlengen en een beetje soeplepel erindoen goed schudden en spoelen met veel water geen plastieksmaak en smaak van de vorige dranken is erook uit geen kans om bacterien
veel gezonder dan dietabletten van camelbak met die tabletten van steradent gaat ook maar heb nog geen valse tanden dus liever met dettol
veel gezonder dan dietabletten van camelbak met die tabletten van steradent gaat ook maar heb nog geen valse tanden dus liever met dettol
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Ik heb een Camelbak HAWK, daar kan ongeveer 3 liter in en een heleboel tools, eten, enz.
- keere
- Mountainbiker
- Location: 2x trek elite 9.9, madone 5.2 duca ace 09, equinox 7 ultegra/DA08 + aeolus wheels
daarnet ook gaan kijken voor een camelbak,
alles wa dak zeker wou mee kunnen nemen meegedaan naar de winkel, en testen he
wat er van mij in moet ( met oog op de toekomst als ik marathons wil gaan doen)
4bib's,
co² pompje,
4 patronen,
plakkertjes zonder lijm,
jeantex regenvestje,
eventueel gewone mini pomp,
baren en gelletjes,
en vooral veel drinken, want vant weekend de man met de hamer tegen gekomen door dak te weinig drank meehad
dus het is de mule geworden, hier in het brugse bij mijn weten, buiten AS adventure geen winkels die der hebben, en hun keus was nu ook zo groot nie, dusja
grtz
4bib's,
co² pompje,
4 patronen,
plakkertjes zonder lijm,
jeantex regenvestje,
baren en gelletjes,
en vooral veel drinken, want vant weekend de man met de hamer tegen gekomen door dak te weinig drank meehad
dus het is de mule geworden, hier in het brugse bij mijn weten, buiten AS adventure geen winkels die der hebben, en hun keus was nu ook zo groot nie, dusja
grtz
Daar gade zeker geen spijt van hebben! Ik rij ook rond met de Mule... Bij tochtjes van 80-100 km vul ik m'n drinkbus en pomp ik nog es 2L in de waterzak en dan hebt ge nog plek zat om uwe GSM, uw geld, uwen MP3, koekskes etc weg te steken...keere wrote:daarnet ook gaan kijken voor een camelbak,
4bib's,
co² pompje,
4 patronen,
plakkertjes zonder lijm,
jeantex regenvestje,
baren en gelletjes,
grtz
En wat ik vooral zo tof vind: die rugzak - hoe vol hij ook zit - blijft perfect op de rug zitten, hoe hobbelig het parcours ook is!
- keere
- Mountainbiker
- Location: 2x trek elite 9.9, madone 5.2 duca ace 09, equinox 7 ultegra/DA08 + aeolus wheels
als ik zo blijf kopen, ga ik daar allesind nie meer moeten voor zorgen :pIsa'tse wrote:
Daar gade zeker geen spijt van hebben! Ik rij ook rond met de Mule... Bij tochtjes van 80-100 km vul ik m'n drinkbus en pomp ik nog es 2L in de waterzak en dan hebt ge nog plek zat om uwe GSM, uw geld, uwen MP3, koekskes etc weg te steken...
En wat ik vooral zo tof vind: die rugzak - hoe vol hij ook zit - blijft perfect op de rug zitten, hoe hobbelig het parcours ook is!
maar idd, heb hem daarnet als eens gevuld, en beetje staan onozel doen, en trok nie tegen ofzo, morgen testen
keere wrote:daarnet ook gaan kijken voor een camelbak,
4bib's,
co² pompje,
4 patronen,
plakkertjes zonder lijm,
jeantex regenvestje,
baren en gelletjes,
grtz
als ik van jou was zou ik het aantal binnenbanden halveren voor een marathon, tezamen met ook maar 2 CO2 patronen
de kans dat je 4 keer plat rijdt is toch wel heel klein
en dan heb je nog steeds die die zelfklevende plakkertjes
daarmee bespaar je al naargelang type banden en bommetjes toch tussen de 300 en 450gr mee uit
en dat scheelt toch wel op een marathon
- davidS
- Mountainbiker
yep, ik pomp er 3 l drank in, neem geen drinkbus meer mee en alle materiaal (pomp, biba, plakkers, multitool, regenvest, bars)Isa'tse wrote:[
En die beweegt geen mm, en je weet zelfs niet dat je er een op je rug hebt.
Wat ik wel doe, is de waterzak na het vullen ondersteboven houden en de lucht eruit halen. Dan "klotst" zelfs het water in de zak niet.
- WT6
- Mountainbiker
Ik heb er zo eentje van The North Face, met hun eigen drinksysteem a la camelbak. Met het voordeel dat je de slang makkelijk kan afkoppelen zonder dat de drank eruit loopt, een afsluitsysteem van de zuigmond zodat deze niet lekt, en een magneet om hem aan vast te klikken.
2L is voldoende voor mij.
Kan ook nog een GSM, een binnenband en wat eten in, samen met een pompje, ben niet zo voor CO² bommetjes..Topeak Einstein werkt tot nu feilloos en ongelimiteerd aantal keer....
2L is voldoende voor mij.
Kan ook nog een GSM, een binnenband en wat eten in, samen met een pompje, ben niet zo voor CO² bommetjes..Topeak Einstein werkt tot nu feilloos en ongelimiteerd aantal keer....
- keere
- Mountainbiker
[quote="Beny
als ik van jou was zou ik het aantal binnenbanden halveren voor een marathon, tezamen met ook maar 2 CO2 patronen
daarmee bespaar je al naargelang type banden en bommetjes toch tussen de 300 en 450gr mee uit
en dat scheelt toch wel op een marathon[/quote]
2 weken geleden in kleit had ik het al voor, was maar gewone tt, maar sinds dien neme ik wel dat extra biba'ke mee, t zijn toch superlite's, en k kijk nu ook weer nie op wa grammen zenne
en dat scheelt toch wel op een marathon[/quote]
2 weken geleden in kleit had ik het al voor, was maar gewone tt, maar sinds dien neme ik wel dat extra biba'ke mee, t zijn toch superlite's, en k kijk nu ook weer nie op wa grammen zenne