vtt 21/07/07 sint denijs westrem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
st denijs westrem
waren op weg,echter 4u !!! in file gestaan (accident)op autostrade,we waren om 12u15 terug thuis zonder te mtb-ken!wel gemakkelyk,geen fietsen moeten kuisen!morgen met de fiets naar aalter
- Galibier2646
- Mountainbiker
Post by Galibier2646 »
Op welke site zijn de foto's te bewonderen ? Iets met ( Cycling...foto...of zoiets ) heb ik nog snel kunnen zien op die camionette.
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Deze rit samen vertrokken met De Herders voor wat volgens hun een ritje was op een familiaal tempo
t'zal toch mijn familie niet zijn ze
Veel vlugger mocht het voor mij toch niet zijn, ik vraag me af wat het dan moet zijn bij een niet-familiaal tempo
.
Reeds veel over gelezen en uiteindelijk eens gezien, de wereldberoemde Ronny's (de ingewijden weten waarover het gaat) uitgevoerd door de Master himself, en k'moet zeggen 10/10 voor stijl en uitvoering
.
Spijtig genoeg net voor de tweede bevoorrading onzacht in aanraking gekomen met één van De Herders (en nee Jef k'ga geen namen noemen) die het nodig achtte mij een initiatie vliegen voor beginners te geven
. Ondanks de goede zorgen van een voorbijganger die mij terloops nog liet verzorgen door zijn toch wel zeer aantrekkelijke dochter (daarvoor alleen zou je nog eens vallen)
heb ik na dit intermezzo de strijd moeten staken.
Voor de rest was het parcours toch wel wat we konden verwachten van deze streek, vrij veel asfalt maar zeker niet slecht.
Toch nog een kleine aprés gehad met De Herders, en tot een volgende.
Reeds veel over gelezen en uiteindelijk eens gezien, de wereldberoemde Ronny's (de ingewijden weten waarover het gaat) uitgevoerd door de Master himself, en k'moet zeggen 10/10 voor stijl en uitvoering
Spijtig genoeg net voor de tweede bevoorrading onzacht in aanraking gekomen met één van De Herders (en nee Jef k'ga geen namen noemen) die het nodig achtte mij een initiatie vliegen voor beginners te geven
Voor de rest was het parcours toch wel wat we konden verwachten van deze streek, vrij veel asfalt maar zeker niet slecht.
Toch nog een kleine aprés gehad met De Herders, en tot een volgende.
- Action-Man
- Mountainbiker
Post by Action-Man »
ben normaal ook getrokken als ik uit het bos kwam geduikeld.zou .ook graag eens de foto s bekijken .