21/07/07 Bk mountainbike Ottignies
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Simp
- Mountainbiker
Heb met XCR dry's gereden en dat was niet te doen, doorslippen op stukken bergop, die ene afdaling met die matrassen lag ook nog altijd vettig, ook niet te doen met dry's, ik denk dat A/T, Larsen TT of brede NN's de beste keuze zijn. Eerste ronde 2 keer ketting eraf en ook 2 keer onderuit gegaan, 2e keer mijn rug/ribben pijn gedaan, maar kheb voortgereden met zowat een zeurderig, stijf gevoel in mijn rugspieren. Kgeloof dat er iets meer dan 100 starters waren? Kdenk rond de 75ste plaats, niet goed, maar kheb de laatste 3 maand op geen mtb gezeten, enkel koersfiets. Het kan nu alleen maar beter gaan! Eens de voetjes op de grond kan geen kwaad!
- A d r i
- Mountainbiker
Mooie foto's.. het was best wel donker in die bos nietwaar.. heb ook serieus moeten inflitsen en dan nog maar 1/60e.. geeft wel mooie blurry actionpics. 
HIER vind je nog een paar fotos , genomen in moeilijke condities want ik moest ook nog signaleur spelen tegelijkertijd.. dus 1 hand aan het fluitje en de andere aan de ontspanknop
Er volgen er nog meer na de races van morgen.
HIER vind je nog een paar fotos , genomen in moeilijke condities want ik moest ook nog signaleur spelen tegelijkertijd.. dus 1 hand aan het fluitje en de andere aan de ontspanknop
Er volgen er nog meer na de races van morgen.