bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

mitsy wrote:
Streets wrote:Voor de geintresseerden

28 juli 2007
Cidercafé vanaf 16h - Ciderfuif vanaf 19h
DJ Celleken
“The Mighty Campfire Punks” & “Baker & Co”
Springkasteel, Ballonplooier & schminker

Doortstraat weide, ingang naast nr 115 te Opwijk

Inkom & Cider : gratis
Kom ik zeker is naartoe,
trouwens "the mighty campfire punks" zijn beestig goe.
misschien afspreken om in de late namiddag samen te gaan
dan zien ons madammen en kids elkaar ook eens?

ik help daar toch de hele dag/avond

Streets
Deere Power
Mountainbiker

Post by Deere Power »

Ik woon sinds een klein jaartje op de waaienberg, naast jullie startplaats van de Boerenbike. Ik ga regelmatig in de week rijden, maar vaak alleen, mogen er bij jullie nog nieuwelingen mee rijden? Is het steeds de bloso route die jullie op dinsdag rijden?
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

crash biker wrote: { zondag in principe een "MTB-wedstijdje" meepikken.....}
Was pas 5 min. voor de start ter plaatse, heb ze nog zjust zien vertrekken.
Misschien een geluk, want het parcours is niet van de poes !!!!!
Ze zouden me vele keren gedubbeld hebben.
Lijkt hier op Ardennen (Houffalize), maar dan in't mega.
Meer dan 1800 km uitgestippelde MTB-wegen, 48 routes in de nabije omgeving.

Allee groetjes vanuit de HARZ ( Germany)
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Deere Power wrote:Ik woon sinds een klein jaartje op de waaienberg, naast jullie startplaats van de Boerenbike. Ik ga regelmatig in de week rijden, maar vaak alleen, mogen er bij jullie nog nieuwelingen mee rijden? Is het steeds de bloso route die jullie op dinsdag rijden?
Welkom in Opwijk Deere Power,

Pas op, de organisatoren van de Boerenbike zijn collega's ( "concurrenten").
Dinsdag rijden we idd. Bloso-Merchtem - "met hoe meer zielen hoe meer vreugd"

Slukes, tot 1 dezer.
patje
Mountainbiker

Post by patje »

Deere Power wrote:Ik woon sinds een klein jaartje op de waaienberg, naast jullie startplaats van de Boerenbike. Ik ga regelmatig in de week rijden, maar vaak alleen, mogen er bij jullie nog nieuwelingen mee rijden? Is het steeds de bloso route die jullie op dinsdag rijden?
Wij vertrekken de dinsdag om 19 u 30 aan de kerk in Droeshout ofwel oppikken aan sporthal Merchtem om 19 u 45
Nu zondag vertrekken om 8 uur aan de Covee voor de tocht van de Hopduvels in Asse

Steeds welkom

Patje
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

bwa nieuweling zijn we al lang niet meer
eerder al wat ancien

steeds welkom, klik maar hieronder voor onze website en afspraken
Image
we zijn een lollige zootje ongeregeld, we wachten meestal altijd, tezij,....

De boerenbike gaan we natuurlijk meerijden en sommigen willen zelfs mee helpen uitpijlen als het echt nodig is
Ik ben bij de goeie voor mij de zaterdag weer lazarus te eten :roll: op een bbq opt werk. #-o
gelukkig gaat de madam mee en hoef ik niet terug te sukkelen met de fiets vanuit Bxl.
:drunk: :drunk: :drunk: (ja kan niet altijd een lift krijgen, van patje met zijn mega-camionette, als het leffe gewijs niet meer gaat om terug thuis te geraken) :drunk: :drunk:

Maar voor Deere power, rij gerust maar mee.
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

Dit weekend zijn de afspraken bijkbaar in het 100 gelopen

ik keek op de website voor het uur van vertrek naar Asse, er stond 9u
mooi mooi ik kon mijn mogelijke kater misschien uitslapen

en ja hoor op zondagmorgen na vele glazen water, om 8u10 telefoon van de mojo en erik om te zien of ik meereed naar Asse.
ik stak nog in bed, (want vertrek om 9u :roll: )
Dus rij maar verder zonder mij, want tegen de tijd dat mijn hoofd helder is....
Om 9u10 tel van patje om te zien of ik meereed, ik met nog steeds een waas doorheen mijn grijze hersenmassa, Neen want de rest is alreeds vertrokken.

Om een lang verhaal kort te maken, er waren dit weekend niet alleen katers op stap maar ook wat communicatiestoornissen.
Volgende keer beter zeker.

Streets
Deere Power
Mountainbiker

Post by Deere Power »

Kan het zijn dat ik drie van jullie bende tegen gekomen ben vandaag rond 20u30? Daar na die bergop vanaf het brugje tussen Mollem en Merchtem? Ik kwam daar net om de hoek en reed naar beneden naar het brugje, Jullie kwamen juist boven.

Ik was net aan het drinken, had mijn mond vol drank, dus kon niet veel anders zeggen dan 'Jo!'. Jullie hadden toch zo'n flashy bloeske aan van Thursdays...
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

Deere Power wrote:Kan het zijn dat ik drie van jullie bende tegen gekomen ben vandaag rond 20u30? Daar na die bergop vanaf het brugje tussen Mollem en Merchtem? Ik kwam daar net om de hoek en reed naar beneden naar het brugje, Jullie kwamen juist boven.

Ik was net aan het drinken, had mijn mond vol drank, dus kon niet veel anders zeggen dan 'Jo!'. Jullie hadden toch zo'n flashy bloeske aan van Thursdays...
yep
elke dinsdag is het trainingstocht
de lus van het bloso parkoers in merchtem

Streets
crash biker
Mountainbiker

slecht "bike" nieuws

Post by crash biker »

Z'hebben me sinds deze morgen in de plaaster gestoken. :cry: :cry:

Vorig weekend op de "spoed" beland met verzwikte enkel ( verrokken gewrichtsbanden). Een rekverband en een beetje zalf zouden wel volstaan; maar sinds 2 dagen verergerde de pijn. #-o k
Deze morgen de spoed van een andere kliniek bezocht met bovenvermeld resultaat.

'k zal de eerstvolgende weken mijn groen tenueken in de kast mogen laten liggen en de spinnewebben van mijne bike weghouden.

Nog veel bikeplezier mannen.
Post Reply