21/07/07 Bk mountainbike Ottignies
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- TEAM SAFETY JOGGER
- Mountainbiker
Post by TEAM SAFETY JOGGER »
Deze morgen gaan verkennen, met een Python achteraan, er waren toch veel stukken, waar mijn wiel begon te slippen en ik moest afstappen.
Dat vies gat, tevoet naar beneden, dat stuk omhoog, aan die boomwortels weggegleden. Weer te voet. Op 6km, te dikwijls mijn been aan de grond moeten zettten en teveel te voet. Wandelen is nu wel goede reclame voor Safety Jogger, maar ik twijfel of ik morgen zal starten.
Blijkbaar ben ik technisch te beperkt
Veel single tracks, heel mooi .... maar inhalen? En volgens mij gaan er daar veel wandelen op dat parcours. Is het niet den 1ste ronde dan is het den 2de of den 3de, maar zeker den 4de. Wandelen zullen ze, buiten het select gezelschap dat vooraan rijd. Ik ga straks naar de Fun klasse kijken, daarna zien we wel.
Dat vies gat, tevoet naar beneden, dat stuk omhoog, aan die boomwortels weggegleden. Weer te voet. Op 6km, te dikwijls mijn been aan de grond moeten zettten en teveel te voet. Wandelen is nu wel goede reclame voor Safety Jogger, maar ik twijfel of ik morgen zal starten.
Blijkbaar ben ik technisch te beperkt
Veel single tracks, heel mooi .... maar inhalen? En volgens mij gaan er daar veel wandelen op dat parcours. Is het niet den 1ste ronde dan is het den 2de of den 3de, maar zeker den 4de. Wandelen zullen ze, buiten het select gezelschap dat vooraan rijd. Ik ga straks naar de Fun klasse kijken, daarna zien we wel.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik ben met een Race Face Next SL carbon stuurtje vertrokken en met een half teruggekomen.....