Idd! Zoals vorige week ik het reclameboekje, daar stond een fully voor 150 euro te koop.pt3r wrote:dat ziet er me een soortement van Aldi fully uit, daar geef ik echt geen 150 euro voor.
niet te doen
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Ik weet niet dat dit zoekertje tot de categorie "niet te doen" hoort.kawa wrote:Dat is geen Trek en voor zulke zoekertjes hebben we al een topic "niet te doen"
Toegegeven, dit is een fully van kust mijn gat (om 't plat te zeggen), maar de vraagprijs is niet abnormaal volgens mij.
Moest de verkoper nu beweren dat dit een top-wedstrijd fiets is, afgemonteerd met het beste materiaal ... , en dan zeggen dat hij nieuw 2500 euro kost en dat hij hem weg doet voor 1200 euro, dan was hij wel geschikt voor het "niet te doen" topic.
Nu is het gewoon een zogezegde Trek die op niks trekt
Ik vind dat de fiets juist wel in het "niet te doen" topic hoort.Rikske wrote:Ik weet niet dat dit zoekertje tot de categorie "niet te doen" hoort.kawa wrote:Dat is geen Trek en voor zulke zoekertjes hebben we al een topic "niet te doen"
Er wordt toch een merknaam gebruikt/misbruikt/verkracht en daarom vind ik dit zoekertje misleidend, net als het overdrijven van prijzen ed.