vtt 21/07/07 sint denijs westrem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: vtt 21/07/07 sint denijs westrem
Dacht van niet.Of ze moeten hun parcour veranderd hebben.G-shock wrote:zitten de blaarmeersen in het parcours ?
-
2Unlimited
- Mountainbiker
Post by 2Unlimited »
Kan iemand zeggen langswaar het parcours loopt? Hopelijk zitten er niet te veel stukken in van de tt die georganiseerd wordt aan de blaarmeersen, want die is het rijden niet waard!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ik vrees dat er veel dezelfde stukken zullen inzitten,dus een vlamparcours,indien geen blubber?!
Tenzij ze via de blaarmeersen naar de kouter, de koornmarkt,St-Jakobs,de groentemarkt en het veerle plein,enz.
afzakken naar het Baudelo-park waar het zeer wijs rijden is momenteel :door de overvloedige regen veranderd in een cross-parcours?

Tenzij ze via de blaarmeersen naar de kouter, de koornmarkt,St-Jakobs,de groentemarkt en het veerle plein,enz.
afzakken naar het Baudelo-park waar het zeer wijs rijden is momenteel :door de overvloedige regen veranderd in een cross-parcours?
Deze morgen om 08.30 uur vertrokken voor de rit van 73 km. Het was voor mij de eerste keer dat ik zo'n lange tourtocht zou rijden. Daar het parcours voornamelijk vlak was en ik vorige week de 50 km van Eeklo vlotjes reed,wou ik mij vandaag aan iets meer wagen. Moet zeggen dat het heel goed meeviel. Het parcours lag er op de meeste plaatsen zo goed als droog bij. Toch een aantal iets lastigere passages. 't Was een plezante rit en na ongeveer 2u50 mn binnengekomen met iets meer dan 70 km op de teller. Had onderweg twee bikers tegengekomen en ben dan maar met hen meegereden. Dat gaat dan toch iets vlotter dan solo.
Goede rit met uitstekende aanduiding en goede bevoorrading.
Goede rit met uitstekende aanduiding en goede bevoorrading.
- Galibier2646
- Mountainbiker
Post by Galibier2646 »
Ik heb me ook goed geamuseerd op de 45 km. wegens tijdsdgebrek de 75 km niet kunnen doen, maar dat maak ik wel goed volgend jaar...
Enkel de bepijling vond ik nu en dan ondermaats, 2 of 3x misreden
, maar voor de rest enkel positieve commentaar.
Enkel de bepijling vond ik nu en dan ondermaats, 2 of 3x misreden