vtt 21/07/07 sint denijs westrem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-shock
Mountainbiker

vtt 21/07/07 sint denijs westrem

Post by G-shock »

zitten de blaarmeersen in het parcours ?
gert9920
Mountainbiker

Post by gert9920 »

Hallo. Wakker worden, is daar iemand van de organisatie met meer info aub? [-o<
Christ D.
Mountainbiker

Re: vtt 21/07/07 sint denijs westrem

Post by Christ D. »

G-shock wrote:zitten de blaarmeersen in het parcours ?
Dacht van niet.Of ze moeten hun parcour veranderd hebben.
2Unlimited
Mountainbiker

Post by 2Unlimited »

Kan iemand zeggen langswaar het parcours loopt? Hopelijk zitten er niet te veel stukken in van de tt die georganiseerd wordt aan de blaarmeersen, want die is het rijden niet waard!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ik vrees dat er veel dezelfde stukken zullen inzitten,dus een vlamparcours,indien geen blubber?!
Tenzij ze via de blaarmeersen naar de kouter, de koornmarkt,St-Jakobs,de groentemarkt en het veerle plein,enz.
afzakken naar het Baudelo-park waar het zeer wijs rijden is momenteel :door de overvloedige regen veranderd in een cross-parcours? :lol: :lol:
gert9920
Mountainbiker

Post by gert9920 »

Aangezien ik nergens meer info over deze tocht vind, zal ik waarschijnlijk Aalter moeten kiezen. Gezocht naar website van organisatie : is een cyclobalvereniging?!
Laatste oproep : iemand meer info betreffende parcours en bevoorrading aub?
CC13
Mountainbiker

Post by CC13 »

Deze morgen om 08.30 uur vertrokken voor de rit van 73 km. Het was voor mij de eerste keer dat ik zo'n lange tourtocht zou rijden. Daar het parcours voornamelijk vlak was en ik vorige week de 50 km van Eeklo vlotjes reed,wou ik mij vandaag aan iets meer wagen. Moet zeggen dat het heel goed meeviel. Het parcours lag er op de meeste plaatsen zo goed als droog bij. Toch een aantal iets lastigere passages. 't Was een plezante rit en na ongeveer 2u50 mn binnengekomen met iets meer dan 70 km op de teller. Had onderweg twee bikers tegengekomen en ben dan maar met hen meegereden. Dat gaat dan toch iets vlotter dan solo.
Goede rit met uitstekende aanduiding en goede bevoorrading.
marc 17
Mountainbiker
Location: trek 1500 trek 4300 reba race vork met lockout en volledige lxgroep disc

Post by marc 17 »

heel mooie rit geweest
Johan mtb
Mountainbiker

Post by Johan mtb »

Deze morgen de vtt tocht van 45 km gereden : tevreden over de hele lijn !

Parcours ging in de richting Nevele. Blaarmeersen zaten er zeker niet in. Mooie stukken langs de Leie.
Goede bewegwijzering, bevoorrading in orde, ...

Kortom : =D>
Galibier2646
Mountainbiker

Post by Galibier2646 »

Ik heb me ook goed geamuseerd op de 45 km. wegens tijdsdgebrek de 75 km niet kunnen doen, maar dat maak ik wel goed volgend jaar... :-)

Enkel de bepijling vond ik nu en dan ondermaats, 2 of 3x misreden :-? , maar voor de rest enkel positieve commentaar.
Post Reply