Het ijzer was over het remblokje, resultaat ijzertje volledig afgesleten en vervromd waardoor de remblokjes niet meer naar buiten werden gedrukt.
bevestigingslagertje + borgklem ziet naar mijn weten er niet bij, dit zal enkel bij de originele zitten.
Remblokken hope mono mini.
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- nebraz
- Mountainbiker
Re: Remblokken A2Z components
nebraz M/29j. wrote: Volgens mij is er geen beter alternatief dan de originele blokken van hope. Het klemmetje zit er er dan telkens bij + bevestigingslagertje + borgklem.
Raoul wrote:Het ijzer was over het remblokje, resultaat ijzertje volledig afgesleten en vervromd waardoor de remblokjes niet meer naar buiten werden gedrukt.
bevestigingslagertje + borgklem ziet naar mijn weten er niet bij, dit zal enkel bij de originele zitten.
Ik zou in ieder geval mijn fietsenboer hier over aanspreken.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Re: Remblokken A2Z components
100% gelijk, heb hem echter 6 maand laten staan zo dus zou een beetje stom zijn om hier nog over te beginnen. Heb een andere boer nunebraz M/29j. wrote:nebraz M/29j. wrote: Volgens mij is er geen beter alternatief dan de originele blokken van hope. Het klemmetje zit er er dan telkens bij + bevestigingslagertje + borgklem.Raoul wrote:Het ijzer was over het remblokje, resultaat ijzertje volledig afgesleten en vervromd waardoor de remblokjes niet meer naar buiten werden gedrukt.
bevestigingslagertje + borgklem ziet naar mijn weten er niet bij, dit zal enkel bij de originele zitten.![]()
Ik zou in ieder geval mijn fietsenboer hier over aanspreken.