Bikechalleng Polen 2007?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

alles is bij mij in orde (toch wat de fiets betreft). Ikzelf daarentegen ben wat minder last van mijn rechter been. Net naar de dokter geweest en de ik heb een spierverrekking aan de hamstring ... :cry: :cry: :cry: dada voorbereidingen en al.

Ik zal het zeeeeer op het gemakske moeten doen vrees ik, of ik ga het einde niet halen. Ik kan momenteel wel alles scheldwoorden ter wereld uitbrullen.
De komende dagen veeeeeeeeel rusten en nog eens naar de kiné gaan. Miss heeft die wat tips om het toch tot een relatief goed einde te brengen.

greetz

jocca
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Oow da's minder Joachim.

Goe zalfkes smeren, kiné en rusten man.

Ik duim voor u!
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

Damn, das idd wel wat minder!

Ik ga met hetzelfde idee hoor, want mijn knie blijft ook nog moeilijk doen! Ik houd het bij ontstekingsremmers, en na Polen nen deftige MR scan... en/of rusten naast het zwembad :wink:

Veel beterschap!
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

ma jongens toch, ge gaat daar veel nurses nodig hebben!

ma kom kom, als ge 30 gem kunt peren met den mtb, zelfs op de baan, dan zijt ge toch een beerke :lol:

en de Roel kan het ook wel..

ik heb goede EHBO mee, als ge in de berm ligt te kermen en ik kom op mijn gangetje voorbij zal ik wel stoppen...

aftellen manne!
jocca
Kerstman

Post by jocca »

:wink: ma mannekes toch ...

heb je het nu nog niet door :lol: ik wil gewoon en dubbel zo lange massage van die schoon madamkes ginder :lol: :lol: .

Nee ik hou mij rustig nu en zaterdag gaan we ook een paar uur vroeger vertrekken zodat we eventueel iets langer kunnen rusten langs de weg.
Mountainbiker

idd aftellen !!!
Nog efkes en dan een héle week niks anders dan zalig fietsen .... man ik heb er zin in !!!
Bij mij zal er niet te veel masseuse aan te pas komen, anders kan ik te voet naar huis :wink: Het nadeel van uw vriendin mee te pakken #-o

En hoe zit het met de pasta ? Ik zit al aan 2 dagen op rij, gisteren als tussendoortje mosselen met frietjes en nu terug 2 dagen pasta 8)
jocca
Kerstman

Post by jocca »

whiii nog 1 dagje ... al mijn materiaal ligt klaar si. Juist nog in 1 doos en in een valies rammen. Dan vlug nog op zoek naar een Belgische vlag ... :lol: ah ja we moeten de eer van ons landje proberen hoog te houden (nee kan dienen als herkenningspunt op de kamping - dus zie je een belgische vlag (als ik een vindt natuurlijk) bij een zilverkleuring iglo tentje ... dan zit ik daar hoogstwaarschijnlijk ik (wel mijn nachtrust respecteren é)

Wij rijden rond in een tenue van campitello sportswear (is een zwarte broek met gele zijkanten en kun logo in het zwart erop - de shirts zijn grijs met de belgische 3-kleur op de zijkanten + hun logo in het groot op de voor- en achterkant / http://www.freewebs.com/campitellosport ... kledij.htm)

tot zondag :bounce: :bounce: :bounce:
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

vo t weer moeten we hier ni blijven jongens toch!!!

ik neem ook tent mee, en zal letten op belgische vlag

ik rij met orbea met witte marzo, fietskleding is van skinfit

en ik zal alleen zijn 8)

see you there!
Mountainbiker

goei reis allemaal !!!
Tot daar ...... was het al maar maandag ;-)
jocca
Kerstman

Post by jocca »

voila si, ik sta vertrekkensklaar.

De bil is goed aan het genezen, sinds gisteren geen pijn meer in. Dus hopelijk kan ik nog voldoende rusten en is maandag alles OK.

tot binnen een goede week
Post Reply