ikzelf rijd deze toer als sinds 14 jaar.
Wij zijn deze toer gewoon en kijken zelfs niet meer naar de toer.
Laten we zeggen dat de oerbikers zijn van deze toer.
Toer is al verscheidene malen veranderd en omgedraaid.
Blijft een topper
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
overmorgen ook nog is de 3 toerkes afhaspelen in herentals...tis een tijdje geleden..maar nu mijne mtb terug op punt staat ga ik dieje is fameus testen
...als de conditie meewil naturlijk want de laatste maanden was ik aant veranderen in een baanrat
....
mvg
mvg
overmorgen, dat was dus afgelopen woensdag. Hoe lag het parcours er bij? Vettig? Of viel da goe mee?
Ik ga komende zaterdag rijden. Vermoedelijk start rond 8u aan sporthal Kasterlee. Ne keer de drie lussen doen, dan terug aan den auto effe pauze & hapje eten, en dan rond 10u nog eens de drie lussen proberen te doen. Da zal toch wel een goei training voor marathon Opoeteren zijn zeker?
heb er wel zin in!!
Jef
Ik ga komende zaterdag rijden. Vermoedelijk start rond 8u aan sporthal Kasterlee. Ne keer de drie lussen doen, dan terug aan den auto effe pauze & hapje eten, en dan rond 10u nog eens de drie lussen proberen te doen. Da zal toch wel een goei training voor marathon Opoeteren zijn zeker?
heb er wel zin in!!
Jef