RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- MarnikDUDE
- Mountainbiker
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Door omstandigheden heb ik er nog niet zo heel veel mee gereden; maar eerst en vooral heb ik op de C'dale veel meer comfort dan op de GT. Deze laatste is echt beenhard en geeft elke oneffenheid direct door in de rug. De Taurine daarentegen filtert de oneffenheden op een gans andere manier weg, ook met de banden op de max duk. Het frame is stijf, net als dat van mn GT. Het echt grote verschil met de GT is de stijfheid van de vork. Dat voel je zeer goed, Vooral als je overstapt van de Taurine op de GT. Dan kruip je echt op een lome bak. De overstap naar schijven is geen probleem geweest. Logisch dat het anders remt dan V-brakes, maar echt geen aanpassingsproblemen gehad.
Ben ook tevreden dat ik van Dual controls naar Rapidfire overgestapt ben. De DC's hebben me altijd kunnen bekoren, maar de Rapidfires staan in mn ogen toch nog een stapje hoger qua werking!
Btw, nog es bedankt voor de afmontage! Volledig zoals ik m wou hebben!
Ben ook tevreden dat ik van Dual controls naar Rapidfire overgestapt ben. De DC's hebben me altijd kunnen bekoren, maar de Rapidfires staan in mn ogen toch nog een stapje hoger qua werking!
Btw, nog es bedankt voor de afmontage! Volledig zoals ik m wou hebben!
-
WaterDr@gon
- Mountainbiker
Post by WaterDr@gon »
Man, man tis echt een prachtige bike geworden (dat was het sowieso al met een taurine frame, maar hij is nog schitterender). Ik kijk er naar uit om hem eens tegen te komen in de ninoofse/geraardsberse velden.
Is de lak schade nu een beetje onder controle gebleven? en waarom vind je de rapid fires beter?
Is de lak schade nu een beetje onder controle gebleven? en waarom vind je de rapid fires beter?