ZIjn er bikers die al enige ervaring hebben met de fietsomniumverzekering (premies, franchises,...)?
Het lijkt me wel interessant om een dergelijke verzekering af te sluiten. Tegenwoordig worden op TT meer en meer fietsen gestolen.
Diefstalverzekering
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Als ik alleen naar een t.t.ga gaat hij steeds op slot,maar meestal zijn we met een groepje en blijft er zeker één iemand buiten staan om de bikes in de gaten te houden terwijl de anderen inschrijven...
- Trevorken
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
100 euro voor 3 jaar?
En voor welk bedrag is hij dan verzekerd?
Ik heb nu een omnium verzekering via de brandverzekering van fidea. Mijn MTB is voor 3300 euro verzekerd. De prijs is 240 euro per jaar hiervoor.
Dus wel een vrij stevig bedrag, maar nu durf ik tenminste de MTB gewoon in de bungalow te laten staan als ik ga winkelen op vakantie.
En voor welk bedrag is hij dan verzekerd?
Ik heb nu een omnium verzekering via de brandverzekering van fidea. Mijn MTB is voor 3300 euro verzekerd. De prijs is 240 euro per jaar hiervoor.
Dus wel een vrij stevig bedrag, maar nu durf ik tenminste de MTB gewoon in de bungalow te laten staan als ik ga winkelen op vakantie.
ik heb gebeld naar hun en ik zij dat de mtb 1300 euro koste het was 38 euro voor 1 jaar iets van in de 80 voor 1jaar diefstal en schade, 3 jaar diefstal 100 euro, maar dan alleen voor diefstal gewoon .eens bellen de echte kost prijs reken ze wel uit voor je,je kan online offert aanvragen .
zelf zal ik eerst eens hosten vragen me wat zij mee afkomen en dan beslissen .
zelf zal ik eerst eens hosten vragen me wat zij mee afkomen en dan beslissen .