22/07/2007 - Waasmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Bulls-Eye wrote:
P° wrote:Ik ben waarschijnlijk met Bulls-Eye en mss Dickie op de afspraak .

Zit er trouwens een gratis pannekoekske bij ? :lol:
Yep, count me in :-D Ene langs waar rijden we zelfde weg als naar Sinaai #-o #-o
Zoals gewoonlijk langs Eeklo hé :lol: :lol:
VoodooChile
Mountainbiker

Post by VoodooChile »

Dummy wrote:ze zullen daar wel nog een pak werk hebben om er voor te zorgen dat je overal door kan, want door die storm van maandag ziet het er lief uit op sommige plaatsen hoor

maar ik heb gezien dat ze volop bezig zijn met zagen, kappen etc dus 't zal wel in orde komen :wink:
Jip, ik stond gisteren ook voor een blokkade (omgevallen boom op het pad) tussen de vijvers voor kasteel Ortegat... ik denk dat dat de brandweer/gemeentediensten sneller zal ontgaan omdat ze er niet met de wagen passeren... maar de vaste BLOSO route passeert daar onderandere.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

VoodooChile wrote:
Jip, ik stond gisteren ook voor een blokkade (omgevallen boom op het pad) .
Sinds wanneer is dat een blokkade voor een mtb ?? :wink:
VoodooChile
Mountainbiker

Post by VoodooChile »

P° wrote:
VoodooChile wrote:
Jip, ik stond gisteren ook voor een blokkade (omgevallen boom op het pad) .
Sinds wanneer is dat een blokkade voor een mtb ?? :wink:
Ik was dan ook niet met m'n MTB ;)

Was gewoon vriendenbezoekje per fiets gaan afleggen... en en paar weken oude (voor mij toch) MTB zonder slot voor de deur laten staan zag'k niet zitten, dus m'n gewone fiets maar genomen.

Anders was ik er natuurlijk zo doorheen gevlogen, met mijn ervaring :p
Brammm
Mountainbiker

Post by Brammm »

Vermits ik Waasmunster tot mijnen prachtigen achtertuin mag rekenen ben ik sowieso van de partij.

Hoop dak fijne wegels leer kennen die ik nog niet ken!

Grtzzz
Emtiebie
Mountainbiker

Post by Emtiebie »

Zoals velen al gehoord hebben, is er in het Waasland maandag een verschrikkelijk onweer annex windhozen gepasseerd. En een strook Waasmunster heeft ferm in de stoten gedeeld.

Onze clubpresident (vrijwilliger brandweer) heeft dus nog geen seconde van zijn verlof kunnen genieten.

DUS DE TOERTOCHT KAN...

zeker en vast doorgaan :lol: :lol: :lol:

Want we doen onze ronde en elke dwarsligger zagen we in 3 en halen het middelste stuk weg.

't Wordt dus een specialleke: tussen de stronken, het lover en andere schade, maar alles perfect berijdbaar! Het kan enkel wat technischer worden. Jolijt!

Tot zondag.
Mountainbiker

Post by »

=D> =D> =D>

ALLRIGHT !!
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Emtiebie wrote:Zoals velen al gehoord hebben, is er in het Waasland maandag een verschrikkelijk onweer annex windhozen gepasseerd. En een strook Waasmunster heeft ferm in de stoten gedeeld.

Onze clubpresident (vrijwilliger brandweer) heeft dus nog geen seconde van zijn verlof kunnen genieten.

DUS DE TOERTOCHT KAN...

zeker en vast doorgaan :lol: :lol: :lol:

Want we doen onze ronde en elke dwarsligger zagen we in 3 en halen het middelste stuk weg.

't Wordt dus een specialleke: tussen de stronken, het lover en andere schade, maar alles perfect berijdbaar! Het kan enkel wat technischer worden. Jolijt!

Tot zondag.
Bedank hem maar in ons plaats een reden te meer om zeker aanwezig te zijn. =D>
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

=D> =D> verdient een applausje... =D> =D>
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Ik was gisteren gaan opmeten in de buurt en waren druk bezig alles optekuizen, dus het ziet er goed uit voor de zondag daar en heb ook al een paar pijlen gezien (als ik me niet vergis)
Post Reply