Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper
Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
-
Stekke Stechino
- Mountainbiker
Post by Stekke Stechino »
Ik zeg altijd; behandel iemand hoe je zelf wilt behandeld worden en dan komt het altijd wel in ordejocca wrote:goede deal met Stekke Stechino. Materiaal is in zeer goede staat en zeer vlug geleverd. Vlotte overeenkomst mee gedaan (eentje uit het boekske)![]()
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
goede deal gedaan ook nog met
Erwin.91 = eigenlijk nagelnieuwe X.O shifters gekocht
Lennart 07= splinternieuwe X.O achterderrie gekocht (aan zeer goede prijs)
Nothing's impossible = XT crank gekocht in zeer goede staat (gratis demo van hoe je die moet monteren en zelfs nog ietsje korting gekregen
alle nieuwe onderdelen en nog een pak andere worden deze week op de fiets gezet ... eind deze week foto (alleen jammer dat ik minder geluk heb met mijn crankbross pedalen, die lichtgewichtjes vliegen er af en er komen gewone shitmano pedalen op
greetz
jocca
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
en dezelfde dikke pluim voor foempes, eergistrn betaald, vandaag (heeeel) goed verpakt in ontvangst genomen
grtz
Nico
grtz
Nico
Hallo
Ik heb via via forum twee maal een mtb fiets willen kopen maar als het puntje bij paaltje komt kom ik er bedrogen uit.Blijkbaar lopen er hier mensen rond die hun woord NIET kunnen houden.Ik ga mij er GEEN derde keer aanwagen om via dit forum nog een andere mtb fiets tekopen , ik zal verder dit forum wel verder volgen. Tot hier mijn ervaringen.
Martin
Ik heb via via forum twee maal een mtb fiets willen kopen maar als het puntje bij paaltje komt kom ik er bedrogen uit.Blijkbaar lopen er hier mensen rond die hun woord NIET kunnen houden.Ik ga mij er GEEN derde keer aanwagen om via dit forum nog een andere mtb fiets tekopen , ik zal verder dit forum wel verder volgen. Tot hier mijn ervaringen.
Martin
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
Post by Sp33dFr34k »
Hallo Martin, dat is zeer jammer om te horen. Ik weet uit ervaring dat er hier wel degelijk heel veel mensen zitten die wel eerlijk zijn en alles netjes afhandelen. Misschien heb je juist net de verkeerde personen getroffenmartin b. wrote:Hallo
Martin
Vind ook dat je wat duidelijker mag zijn, wie waren de verkopers?Sp33dFr34k wrote:Hallo Martin, dat is zeer jammer om te horen. Ik weet uit ervaring dat er hier wel degelijk heel veel mensen zitten die wel eerlijk zijn en alles netjes afhandelen. Misschien heb je juist net de verkeerde personen getroffenmartin b. wrote:Hallo
MartinIk vind dan ook dat je de namen wel openbaar mag maken...
Is het tot een verkoop gekomen of liep het bij de afspraken mis?