Vola, als de Limburgers een ander parcours willen, wij houden hen niet tegen! Go and get it! De geulen, daarvoor moet je idd wat stuurmanskunst hebben! Op brede bosdreven kan je blindelings cruisen!Tom wrote: De geulvorming in de stroken tussen de weilanden vraagt inderdaad wat stuurmanskunst. De meesten smaken dit wel, anderen dan weer niet(toegegeven, op bosdreven rij je makkelijker).
Tot op de winter TT.
p.s. Dan staan de runderen binnen...
Ik persoonlijk reed met Killerbee's van vredesstein (zo goed als geen profiel), en ben maar 2 keer aan het slippen gegaan en heb mij daarbij 1 x in het zachte gras neergelegd (gelukkig geen baarddraad
Iedere streek heeft zijn eigenheid en daar kan je nu eenmaal niks aan veranderen, nog aan het verbod om in sommige bossen te rijden!
Het belangrijkste is toch nog altijd het plezier van het biken, in de natuur zijn met "gelijkgestemden"!
Voor mij liever tussen de runderen achter prikkeldaard dan tussen de schouwen en de fabrieken!
Anders kunnen de mannen van de Hopduivels eens een "plant een boom-actie" op touw zetten in Liiiiiimbeuuuuuurg!
@ Kawa & andre negatievisten : invite us for a suprise!
@ organisatie : proficiat
www.dzm.be