bikepartner(s) omgeving haacht
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Klopt... het meer van Keerbergen is op zonnige dagen geen slechte plaats om toertjes te rijden... het is wel niet echt uitdagend, gewoon tempo rijden...jls wrote:als ik me niet vergis wdt er tijdens de week vaak rond het meer van keerbergen gereden, wel op de weg. Zou in grote groepen zijn die dan de baan onveilig maken :DBerzie wrote:Ik ben van Keerbergen en zoek in de week wat te trainen laat iets weten als jullie toertjes maken.
Frank
Ben ook van Keerbergen en rij zowel MTB (hoofdactiviteit) als op de baan met de koersfiets (voor wat kilometers te doen als om de conditie te houden.
Ben van 1979, dus 27j op dit moment.
@Berzie: laat gerust iets weten als je eens wil gaan rijden.
@sugus: hoe organiseren jullie tijdens de week? via e-mail?
Tijdens de week is voor mij niet altijd even gemakkelijk af te spreken, maar als ik weet dat er een groep gaat rijden kan ik altijd nog zien... als het werk het toelaat en het weer is een beetje ok probeer ik op de fiets te kruipen.
De Bloso route van Haacht is niet slecht tijdens de week en hetzelfde voor die van Aarschot... beiden zijn snelle parcours en in de zomer na het werk goed te rijden.
wel saai op den duur hé, er zit bij mij ook altijd een stuk in, aangezien ik op een 200 meter van het meer woon... maar ik ben zo geen temporijderNavaros wrote:Klopt... het meer van Keerbergen is op zonnige dagen geen slechte plaats om toertjes te rijden... het is wel niet echt uitdagend, gewoon tempo rijden...jls wrote:als ik me niet vergis wdt er tijdens de week vaak rond het meer van keerbergen gereden, wel op de weg. Zou in grote groepen zijn die dan de baan onveilig maken :DBerzie wrote:Ik ben van Keerbergen en zoek in de week wat te trainen laat iets weten als jullie toertjes maken.
Frank
.
dikwijls gewoon in keerbergen: kleine baantjes die ik door wandelen en fotozoektochten ontdekt hebNavaros wrote:K10: neem aan dat je geen rondjes gaat rijden dan. Waar rij je zoal aan ons kanten?
Als het vanavond niet regent kruip ik toch ff op de koersfiets en ga ik die kant op.
maar ook de bloso's in haacht, aarschot, rotselaar, herentals, herselt, scherpenheuvel/averbode, holsbeek...
ik ben wel een toeristmtber, want onderweg stop ik al ns om foto's te trekken of gewoon wat te bekomen
alles op t gemakske
wel veel wind en een lek regen vanavond
vandaag de fotozoektocht van werchter gedaan (groene "de bond" pijlen), zonder foto's te zoeken natuurlijk (wel ezels kunnen strelen onderwegNavaros wrote:Idd... zelfs iets meer dan een leg regen... het stopte niet bepaald.
Resultaat: 52km binnen op de rollen... beter zo dan in de regen...
Voor vanavond ziet het er wel goed uit... zal Aarschot worden rond een uur of 8 ;o)
- pertotal
- Mountainbiker
bikepartner(s) omgeving haacht
ben van steenokkerzeel en ben altijd wel eens geintreseerd om mee te bollen.
zondagmiddag zijn we meestal met 2 tot 4 man om te biken.
in de week rijd ik meestal alleen.
zondagmiddag zijn we meestal met 2 tot 4 man om te biken.
in de week rijd ik meestal alleen.