Ik krijg de site van de houffamarathon niet meer open.
Er staat iets van zondag 06 mei 2007.
Heeft nog iemand dit of ligt het probleem bij mij?
4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Bedankt, heb gisteren gezien dat het terug ok was.aj kwak wrote:inderdaad, de website heeft enkele uren down geweest.eddy1 wrote:Ik krijg de site van de houffamarathon niet meer open.
Er staat iets van zondag 06 mei 2007.
Heeft nog iemand dit of ligt het probleem bij mij?
(minder geslaagde upgrade van servers bij het hostingbedrijf waar onze website staat...)
Ben ingeschreven voor de 60 km.
- Fre C
- Mountainbiker
Davidbuddybiker wrote:wel ik vindt het al een mooie prestatie dat je al gaat mee doen aan de marathon in houffalize 40 km of mischien 60 km who now's
wat ik je wel al kan mee geven is dat je zeker bent van leuke afdalingen en ook prachtige bekimmingen die je af en toe eens de ademhaling afsnijdt![]()
maar als je wat hebt getraind mag da geen probleem zij hoor![]()
ik wens je allzins veel geluk met je eerste editie
mocht je een verslag van ons willen lezen kan je dat altijd vinden o p
http://mountainbike.in.evergem.be
grts david
Ben weekje gaan trainen in Ardennen en heb onder andere Bloso route gereden. Had ook al VTT in Journal gedaan op 15/07 en was redelijk zwaar gevallen op gehavende knie. Zag het daarom in eerste instantie niet meer zitten om hem te rijden. Gunther heeft vandaag verteld dat parcours helemaal anders is dan meeste Bloso routes in Houffa. Ga er dus nog eens over nadenken om te rijden.
- Tinman
- Mountainbiker
Parcours is vergelijkbaar met Olne.Frankie wrote:Ik ben ook van plan de 60km mee te doen. We reden eerder dit jaar ook al Olne-Spa-Olne (65km, ca 1800 hm dachtek). Zijn deze parcours vergelijkbaar, of is Houffalize nog zwaarder? Want kheb toch al behoorlijk moeten afzien om de vorige uit te rijden. Ik hoop natuurlijk dat het weer wa meezit...
Kan niet zeggen dat de 60km van Houffalize zwaarder was.