21/07/07 Bk mountainbike Ottignies

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Jonge gast #-o
Ja, ik herinner me dat. We zijn elkaar daarna nog tegengekomen die avond aan de expo.
970g .. da's superlicht =D>
Ik verwacht je voor m'n lens op het BK !
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

A d r i wrote:Jonge gast #-o
Ja, ik herinner me dat. We zijn elkaar daarna nog tegengekomen die avond aan de expo.
970g .. da's superlicht =D>
Ik verwacht je voor m'n lens op het BK !
:^o 970gram [-X

1410gram is correct.

Onder de 1200gr zou volgens 7 goed haalbaar zijn, maar niet de rijkwaliteit bezitten die zij voor ogen hebben. De IMX zou zelfs onder de 1000gr kunnen moest dat moeten. Ik plan om voor elke koers is goe naar het toilet te gaan om het gewicht wat te compenseren met de 7 zijn carbonbroertjes op da koers!
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

1410 is nog altijd wicked lite :roll: .. custom maatje? lijkt me iets tussen 16 en 17 duim ?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Heb de volledige customrimram doorlopen, tot en met de lengte van mijn vingersnagels!
Na 20 jaar mtb kwam ik nu tot de vaststelling da ik (volgens 7) fout op mijne velo zat, duzz heb ik hun raad maar opgevolgd.
De dingen die ik naar mijn smaak liet doen waren:
-geo rond een 110mm vork, dan kan ik de Zochi(700 retro 90-130mm) nog steeds wat aanpassen aan het parcours qua veerweg en stuurgedrag.
-achterframe super soft, beetje achtervering voor mijn oude knoken wat te sparen in die koers, voorframe redelijk stijf, ik denk 7/10.
-Geen bidonnokjes.
Ik had een decal van LOLA ipv Sola gevraagd, maar dat ging niet zomaar [-X
Ruimte voor een dikke vette achterband (voor xc begrippen)
Net genoeg sloping zodat mijn stuur bij een crash de toptube niet ramt.
Woensdag is hij klaar, ik wacht nog op een gouden CK balhoofdje, assorti met de naven (ben coiffeur en ne gouden Rolex met hartslagmeter hebben ze niet!!! #-o ), zondag op de wedstrijd zullen we zien of al de moeite het waard is geweest.......
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

is het eigenlijk te doen met een vaste vork?
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Mm, er zitten een paar vieze afdalingen in, waar ik toch liever wat vering heb. Weet natuurlijk niet wat jij gewoon bent. Met een vaste vork kom je natuurlijk goed weg in de krappe bochten en het steile bergop. Misschien is het te overwegen ja.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

El Perro Diablo wrote:Heb de volledige customrimram doorlopen, tot en met de lengte van mijn vingersnagels!
Na 20 jaar mtb kwam ik nu tot de vaststelling da ik (volgens 7) fout op mijne velo zat, duzz heb ik hun raad maar opgevolgd.
De dingen die ik naar mijn smaak liet doen waren:
-geo rond een 110mm vork, dan kan ik de Zochi(700 retro 90-130mm) nog steeds wat aanpassen aan het parcours qua veerweg en stuurgedrag.
-achterframe super soft, beetje achtervering voor mijn oude knoken wat te sparen in die koers, voorframe redelijk stijf, ik denk 7/10.
-Geen bidonnokjes.
Ik had een decal van LOLA ipv Sola gevraagd, maar dat ging niet zomaar [-X
Ruimte voor een dikke vette achterband (voor xc begrippen)
Net genoeg sloping zodat mijn stuur bij een crash de toptube niet ramt.
Woensdag is hij klaar, ik wacht nog op een gouden CK balhoofdje, assorti met de naven (ben coiffeur en ne gouden Rolex met hartslagmeter hebben ze niet!!! #-o ), zondag op de wedstrijd zullen we zien of al de moeite het waard is geweest.......
gouden CK, waar heb ik dat nog gezien .. allez, we zullen maar stoppen denk ik of misschien een apart topic opstarten over je fiets :wink:
lagniau
Mountainbiker

Post by lagniau »

Weet iemand of het parcours ver is van het station te Ottignies ??
M.a.w. te voet te doen ? :p

Greetz
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik schat toch een kleine kilometer. De start is aan de Avenue de Malaise Nr 3 . Dus ik denk dat dat wel zal lukken te voet.
lagniau
Mountainbiker

Post by lagniau »

thxx !!! :D
Post Reply