15/07/07 Asse - De hopduvels TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Hoe ligt het parkoers erbij?
Goodwill
Mountainbiker

Post by Goodwill »

Later dan normaal met de info wegens opzoeken van warmere oorden .

Afstanden :
73 km met een 850 hm en 3 bevoorradingen
54 km met een 500 hm en 2 ravito's
34 km met een 250 hm en 1 break
Is de kortste rit nu 25 of 34 km?

Maakt wel veel verschil hé.
Sunreezer
Mountainbiker

Post by Sunreezer »

Voor mij is het slecht afgelopen vandaag, heb een duik genomen tussen twee horizontale prikkeldraden. Gevolg, open van kop tot teen. Ben in een nabijgelegen boerderij moeten gaan vragen om mij met de tuinslang af te spuiten want ik zag er ni gezellig uit :-?. Ben dan toch nog tot op de steenweg geraakt en zo terug naar Ter Heide gereden.
morriske
Mountainbiker

Post by morriske »

tof toerreke gereden , ene keer overkop gegaan in dat smal toegegroeid puttenbaantje in asse, t was dus weer dik in orde, tot van de winter.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Hier zien ze mij nooit meer!

Frenske en ik zijn van het verre Limburg tot hier gereden in de hoop nog eens aangenaam verrast te worden zoals tijdens de Meerdael Classic maar wat een tegenvaller....

We hebben geen bos gezien, en als we dan eindelijk in het bosje langs de autosnelweg kwamen waar het eindelijk een beetje technischer werd stonden we stil.... #-o

Ik heb nu wel begrepen wat men met veldtoertocht bedoelt :-D

De laatste splitsing nog getwijfeld om de 25 te volgen en ik had het beter gedaan, we waren content toen we arriveerden.

Organisatie zal niet slecht geweest zijn, al was er geen bewaakte fietstalling :roll:
Bevoorradingen waren wel in orde.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Kvond het nochtans een plezant tochtje. Ging eerst voor de 75 gaan maar toch maar bij mijn compagnons gebleven die de 55km deden wat een beetje meer bleek te zijn. Door het veld is ook nu niet direkt mijn ding maarja. Goei weer, goei conditie meer moet dat toch niet zijn ?
Aja...het ging perfect met de vaste vork. In de winter zal deze tocht wel een pak lastiger zijn.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Hemd wrote: Door het veld is ook nu niet direkt mijn ding maarja. Goei weer, goei conditie meer moet dat toch niet zijn ?
Ik moest meer dan 100km rijden, als ik die afstand in een andere richting zou rijden zit ik in de Ardennen....
Moest de tocht door de bossen gegaan zijn was het ok, maar ik ben geen rund.

BOS moet ik hebben, BOS :wink:
Deere Power
Mountainbiker

Post by Deere Power »

Ik heb de 55 gereden, met het heen en teurg naar daar rijden kwam dat op 68 km en 744 Hoogtemeters. Goed geamuseerd, leuke rit vond ik. Hoewl dit vlak bij mij is toch nog enkele wegeltjes ontdekt.

Niet blijven plakken op de après, mijn madam stond met het eten gereed.

Is het waar dat er op den après ne fiets gestolen is? Ik hoorde dat daar zeggen toen we toekwamen.

Zwaar respect voor de twee ladies met hun Giant, waarvan één op 1 km van het einde nog geprobeerd heeft een houten amsterdammertje omver te knallen( zonder succes), die reden heel goed door!!!

Tot deze winter!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik heb geluk gehad vandaag want ben eens niet tegen de vlakte gegaan tov vorige week met een kapotte velg als resultaat.
Ik vond het een geslaagd circuit en vermoeiender dan vorige week in Breedhout.
De Koen begon te vlammen van het begin maar heeft het niet te lang kunnen volhouden en dus overgepakt vandaag tot het bittere einde.
Aan de ravito's iemand van de avondschool gezien en enkele andere bikers waar ik nog mee op snok zen geweest.
Aan de tweede dan Armando gezien die terug vertrok, de laatste km nog met Rudy Rollenberg de ploegleider van het race to victory team die ook op zijn tandvlees bleek te zitten achter 75 km.
En dan nog een klapke gedaan met quadrifoglio op het einde die ging inladen.
seffest aan verslagje beginnen maar eerst wat van de zon profiteren 8)

Massini 8)
Verzetje
Mountainbiker

Post by Verzetje »

Heb de 55 gereden. Op het einde was het vat toch af :oops: Bleken er 56 of 57 te zijn. Het was inderdaad vaak int veld te doen :lol: Bos was iets technischer. Bevestigt dat ik nog veel techniek mis :cry: Goede bepijling. Maar 1 keer ontbrak een pijltje, naar het einde toe in een woonwijk. Wel veel platte banden gezien.
Sommige stukken had ik al gereden op die andere tt in asse, tijdje geleden.

Goeie organisatie vond ik. Heb een goeie zondagvoormiddag gehad.

greetzzz
Post Reply