Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

formax wrote:Post liever foto's van als 'em ineen zit! :-D
Hoeft niet. 't Is maar een janettenvelo, he :wink:

Pics altijd welkom!
formax
Mountainbiker

Post by formax »

SusXT wrote:Hoeft niet. 't Is maar een janettenvelo, he :wink:
Spreek voor uzelf hé :wink:

Ik ben aant uitkijken om tegen het einde van de zomer een 'straatijzer' aan te schaffen...
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Misschien steek ik hem vanavond ineen. Zoniet zal het maar voor na maandag zijn, want dan heb ik een zwaar examen en dat wil ik niet verpesten omdat ik een fiets in elkaar aan het steken was :P
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Amai, da's karakter. =D>
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Vandaag eerste ritje gaan maken en ge voelt echt dat het een lichte fiets is en dat het loopt als een trein. Al zijn het maar goedkope Shimano wielen die erin steken...

Foto's komen vanavond nog wel :-)
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Image

Image

Image

Image

Beloofde foto's, iets later dan verwacht :P
hds
Mountainbiker

Post by hds »

Gisteren stond er plezant geschenk aan deur, nieuwe Canyon nerve RC9.0 aangekomen. Besteld op site op 13/06, op 16/06 kreeg ik bericht dat hij verzendensklaar stond, betaald op 22/06 en geleverd op 29/06! Vlotjes en goed contact met Heerlen! Pompje (vork en demper) dat besteld was gingen ze nasturen. Morgen vertrekken we 10 dagen op vakantie (zonder fiets)en daarna eens goed testen! :-D :bounce:
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

hds wrote:Gisteren stond er plezant geschenk aan deur, nieuwe Canyon nerve RC9.0 aangekomen. Besteld op site op 13/06, op 16/06 kreeg ik bericht dat hij verzendensklaar stond, betaald op 22/06 en geleverd op 29/06! Vlotjes en goed contact met Heerlen! Pompje (vork en demper) dat besteld was gingen ze nasturen. Morgen vertrekken we 10 dagen op vakantie (zonder fiets)en daarna eens goed testen! :-D :bounce:
Proficiat met de bike =D> =D> =D> , maar k'ben nu niet meer alleen met een RC9 :-? . In ieder geval veel plezier ermee :wink:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

hds wrote:Gisteren stond er plezant geschenk aan deur, nieuwe Canyon nerve RC9.0 aangekomen. Besteld op site op 13/06, op 16/06 kreeg ik bericht dat hij verzendensklaar stond, betaald op 22/06 en geleverd op 29/06! Vlotjes en goed contact met Heerlen! Pompje (vork en demper) dat besteld was gingen ze nasturen. Morgen vertrekken we 10 dagen op vakantie (zonder fiets)en daarna eens goed testen! :-D :bounce:
Veel plezier. Dan was jij dat aan de telefoon rond half 2 deze middag ivm dat vorkpompje :wink: Ik hoorde het woord "demper" de hond van pavelov in begint dan te blaffen. Denk aan foto's in de showroom!
2W offroader
Mountainbiker

Post by 2W offroader »

halloo iedereen,

Mijn Grand Canyon 7.0 die ik pas gekocht heb heeft al een beschadigt onderdeel, de achternaaf. Ik wou de cassette eraf doen om hem te kuissen maar het ging niet omdat de cassette de naaf heeft beschadigt (de tandwielen zitten in de naaf). Ik zou een foto kunnen tonen maar ik weet niet hoe het moet :-) . Ik heb een email naar Canyon Benelux gestuurd om te vragen of dat onder de garantie valt. Ik vind het toch niet normaal na zo'n kleine 500 km. Terwijl heb ik te veel kracht ik mijn benen :-D of is het gewoon de ' kwaliteit van het onderdeel...
Heeft iemand anders dat ook voor gehad???
Post Reply