15/07/07 Asse - De hopduvels TT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Waarschijnlijk vergelijkbaar met Halle het voorbije weekend. Nu nog een paar dagen droog en warm weer met wat wind, het zal moeten in orde komen; tenzij er morgenavond helse onweders losbarsten...
- La Machine De Guerre
- Mountainbiker
Post by La Machine De Guerre »
Heb vorige week de 80 in Halle gereden (zijn er uiteindelijk 93 geworden omdat ik zo stom was de wortelberg helemaal boven te rijden en na 10Km dezelfde bevoorrading én nog eens de wortelberg te zien kreeg) maar ik zou het parcour rond Halle zeker niet onderschatten.Er zitten een paar heel lastige duveltjes tussen (bos tegen de waalborre en dat stuk over de steenweg tegen de Ikea) maar als het droog blijft is alles goed berijdbaar.Ik hoop dat de bevoorradingen van het niveau van Breedhout zullen zijn.
En dat we niet te veel "getingelt" zullen worden...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Is er weer iets te doen in Halle?rikky wrote:Heb vorige week de 80 in Halle gereden (zijn er uiteindelijk 93 geworden omdat ik zo stom was de wortelberg helemaal boven te rijden en na 10Km dezelfde bevoorrading én nog eens de wortelberg te zien kreeg) maar ik zou het parcour rond Halle zeker niet onderschatten.Er zitten een paar heel lastige duveltjes tussen (bos tegen de waalborre en dat stuk over de steenweg tegen de Ikea) maar als het droog blijft is alles goed berijdbaar.Ik hoop dat de bevoorradingen van het niveau van Breedhout zullen zijn.
Nee, je hebt gelijk. De Morette enzo kan knap lastig zijn, vooral bij zware ondergrond.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Aarzel niet om me te corrigeren, maar ik denk dat je deze trajecten wat kan vergelijken met deze van de Meerdaal Classic. Ook zo van die glooiende landschappen met wat klimmetjes en afdalinkjes.
Als je natuurlijk vaak in de Ardennen vertoeft, is dit natuurlijk wel minder zware kost. Maar de tochten van de Hopduvels staan altijd garant voor kwaliteit; er schijnen toch nog zekerheden in het leven te zijn! Kan geen kwaad om es af te komen!
Als je natuurlijk vaak in de Ardennen vertoeft, is dit natuurlijk wel minder zware kost. Maar de tochten van de Hopduvels staan altijd garant voor kwaliteit; er schijnen toch nog zekerheden in het leven te zijn! Kan geen kwaad om es af te komen!
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Mannen, 't is zondag, bike-dag en 't is de ronde van Frankrijk ni
! Gewoon komen en rijden en zien wat en hoe het parcours is!
Trouwens Asse is altijd mooi om er te rijden! En is het eens wa minder mooi...de bluts met de buil nemen hé! Belangrijkste is er plezier aan te beleven!
Trouwens Asse is altijd mooi om er te rijden! En is het eens wa minder mooi...de bluts met de buil nemen hé! Belangrijkste is er plezier aan te beleven!