Lago di Garda - Lago di Ledro

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Teze wrote:Dees WE eens rondkijken om iets te boeken. We willen een paar dagen biken en een paar dagen eens goed relaxen. Zal dus een compromis worden betreffende de locatie denk ik.

Is de noordkant om te biken en zuidkant meer om te relaxen?
Het is heel simpel... Noordkant coole bikers en hippe surfers. Zuidkant dikke duitsers, héél veel dikke duitsers.

Of om het in bike termen te zeggen: Noordkant whiiiiiiiii Zuidkant biljarttafel vlak.

Kortom er is echt geen enkele reden om naar het zuiden te gaan!

greetz
bettes
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

bettes wrote:
Teze wrote:Dees WE eens rondkijken om iets te boeken. We willen een paar dagen biken en een paar dagen eens goed relaxen. Zal dus een compromis worden betreffende de locatie denk ik.

Het is heel simpel... Noordkant coole bikers en hippe surfers. Zuidkant dikke duitsers, héél veel dikke duitsers.

Of om het in bike termen te zeggen: Noordkant whiiiiiiiii Zuidkant biljarttafel vlak.

greetz
bettes
okay. mijn keuze tussen noord en zuid is meteen gemaakt :lol:
bramaldinho
Mountainbiker

Post by bramaldinho »

Ik ga dit jaar ook naar het Gardameer de laatste week van juli.
Twee jaar geleden ook geweest, toen zonder bike, en in september.

Ik zou graag terug in Torbole op een camping zitten, is het nodig om te reserveren? En weet er iemand de juiste site van die campings om te reserveren, of is het al te laat ...

thx B
ChIcKy
Mountainbiker

Post by ChIcKy »

Wij gaan dit jaar ook naar het Garda meer van 11 tem 18 augustus. Spijtig genoeg is Camping Brione al volzet voor die periode :( . Heeft er iemand pos/neg ervaringen met andere campings in Torbole? Mss Camping Maroadi...

thanks
Pukkie
Mountainbiker

Post by Pukkie »

Aanwezig in Limone van 26 Juli tot 5 Augustus!!!

Bike maatjes welkom zolang het maar niet te snel gaat. Verkies dus traag en lang....... :wink: :wink:

Pukkie.
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

Teze wrote:
bettes wrote:

greetz
bettes
okay. mijn keuze tussen noord en zuid is meteen gemaakt :lol:
deze morgen geboekt.

van de 25e tem de 31e juli in Torbole. Diegene die goesting hebben om eens te gaan biken of mij de goeie plekskes te tonen; laat maar iets weten.
mountainsurfer
Mountainbiker

Post by mountainsurfer »

iemand wat adressen voor verhuur van huisjes
ongeveer 4 personen
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

bija 1 week terug van Torbole. twas weer dik in orde. Héél schoon streek, goe weer .....

Wss nog nooit zoveel bikers op 1 plaats gezien (zonder dat er een evenement was).

Ik zal wel nog eens (of een paar keer) moeten teruggaan om de beste tracks eruit te halen. Tis er vrij groot en verkenning is dus vereist.

zeker een aanrader!

ter plaatse ook nog Pukkie (en gezin) ontmoet. We hebben elkaar een paar keer zien sterven onderweg naar Tremalzo :oops:
Gelukkig was er onderweg een waterval
Pukkie
Mountainbiker

Post by Pukkie »

En de Pukkie is ondertussen ook terug van Limone Sul Garda.

Kon het toch niet laten om de Tremalzo pass nog eens over te doen. Een knaap van 1850m. #-o
Parcours is van de Bike Extreme Race die start in Limone op 75m. Beklimming duurt 30Km met een paar recup stukjes. Het onverharde deel start op 550m en duurt 14km. :oops: :oops:
Deze keer wel genoeg water en eten meegenomen.

Ook een ritje vanuit Riva gedaan naar de Passo Nota (1210m) en zo terug naar Limone.

Ideale (gezins)vakantie voor de biker die zijn fiets niet kan achterlaten...
Voor elk wat wils daar (zon - meer - zwembadjes - eten).
Schitterende bike streek! We gaan zeker terug.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Vertrek volgende week naar Riva.
Kan iemand me aan GPS-tracks helpen ? Of nen URL waar ik die kan vinden.
Ik ben alleen op pad, dus liefts "te fietsen" paden en geen onmogelijke, risicovolle downhills.
Post Reply