denk datie der gewoon tegen hangt..
lijkt me dat gewicht wel te halen.
Mooi!
Scott Spark: 9.5kg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
hoe voelt het zadel? Ik heb dezelfde gekocht in het zwart. Heb het zadel nog niet uitvoerig kunnen testen. Maar aan de korte ritjes (en na wat aanpassingen) kan ik afleiden dat ik toch niet hou van de neus die omhoog staat.
Het brede zitvlak vanachter is ideaal, maar ik heb het gevoel dat mijn gevoelige delen wat gekneld zitten door die neus. Wat zijn je eigen bevindingen met het zadel?
Mooie bike. Maar heb ik al eens gezegd.
Het brede zitvlak vanachter is ideaal, maar ik heb het gevoel dat mijn gevoelige delen wat gekneld zitten door die neus. Wat zijn je eigen bevindingen met het zadel?
Mooie bike. Maar heb ik al eens gezegd.
- Joriss
- Mountainbiker
Het zadel heb ik zelf ook nog niet uitvoerig kunnen testen, maar ik heb nog geen last gehad van die punt. Misschien het zadel eens anders positioneren? Het is wel het meest comfortabele zadel dat ik tot hiertoe gehad heb, en toch bij een verrassend laag gewicht. (je hebt toch wel een degelijk zadel in je handen ipv een carbonnen plaatje :)
En over die Truvativ Stylo: is deze te combineren met de Shimano lagers?
Het belangrijkste is dat ik geen chainsuck meer heb. Met CS kunt ge niet meer verder rijden. Met speling op de lagers wel.
En over die Truvativ Stylo: is deze te combineren met de Shimano lagers?
Het belangrijkste is dat ik geen chainsuck meer heb. Met CS kunt ge niet meer verder rijden. Met speling op de lagers wel.