Dit jaar zeker van de partij
Vlezenbeek 03/08 (nacht) en 05/08/2007
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
OK
Post by Schoupabiker »
Laat maar weten hoe de tocht loopt of wanneer de volgende "test" loopt en ik doe mee (hopelijk komen er dan 5 aan
)
Groetjes
Groetjes
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik ben nog aan het twijfelen. Vond dit vorig jaar één van de beste tochten die ik gereden heb, maar nu is er die zondag ook een 'marathon' van +100 km in Oilsjt (goi alien) van WTC De Blok. Ik wacht dus nog wat af wat parcours deze te bieden hebben. Als ze de weg op gaan van de Regiotour zal het Vlezenbeek worden!
Gewoon meedoen Stijn.
Welke tochten heb ja al gereden?
De tocht is niet overdreven technisch maar ook niet de gemakkelijkste . Er zijn wel wat "ambetante" klimmetjes . Het zijn toch ca. 1000 hoogtemeters.
Hier en daar zal het even te voet worden dus. Alles is natuurlijk ook weersafhankelijk, maar geen overdreven modderbad bij regenweer .
80 km. is wel veel voor een "beginnend" mtb'er.
Tot zondag 5 augustus?
Groeten ,
Hendrik
PS: vrijdag 3 augustus : nachttocht 30 km.
Welke tochten heb ja al gereden?
De tocht is niet overdreven technisch maar ook niet de gemakkelijkste . Er zijn wel wat "ambetante" klimmetjes . Het zijn toch ca. 1000 hoogtemeters.
Hier en daar zal het even te voet worden dus. Alles is natuurlijk ook weersafhankelijk, maar geen overdreven modderbad bij regenweer .
80 km. is wel veel voor een "beginnend" mtb'er.
Tot zondag 5 augustus?
Groeten ,
Hendrik
PS: vrijdag 3 augustus : nachttocht 30 km.